Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intern linkstruktur ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen jeg er igang med at bygge et større site med en masse undersider. Min hovedside skal som udgangspunkt kun ranke på mit firmanavn, og jeg har en plan om alt organis trafik skal komme fra emne specifikke undersider.

Mit spørgsmål lyder på om jeg med fordel kan lave et nofollow link på det link alle sider har til min hovedside.

Jeg tænker at så giver hovedsiden link værdi til alle undersider, uden at de giver tilbage. Har dette en effekt, eller går det ud på et. eller har det i værste tilfælde en negativ effekt at intet linker til forsiden.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:26

Næh, det betyder vel bare at forsiden ikke får den linkværdi. Det står vidst ikke skrevet nogen steder at forsiden SKAL være din mest vigtige side :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 5. Dec 09
Skrevet kl. 20:29

Nej, det jeg virkelig gerne vil vide er dog om det vil være en fordel for undersider eller ej.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:33

Det vil ikke være en fordel at du IKKE linker til forsiden. Men hvis du kun fokuserer på de andre sider, bruger du jo mere tid på dem og deres linkbuilding, og det er jo godt. Men du bliver ikke belønnet af Google fordi du ikke linker til forsiden.

Desuden kan du kun tilmelde din forside til de fleste linkkataloger, så strategien synes jeg ikke virker så god.

Link så mange gange du kan til din forside, men optimer siden til at det er dine undersider der skal ranke. Hvis du vil ligge i top, så linker du bare alt du kan, på alle sider. Dernæst fører du juicen de steder hen du vil

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 5. Dec 09
Skrevet kl. 20:35

Jimi Hove:

Desuden kan du kun tilmelde din forside til de fleste linkkataloger, så strategien synes jeg ikke virker så god.

Det er jo netop pga dette faktum at der MÅSKE er noget at hente på undersider ved ikke at linke tilbage til forsiden. Jeg ved det ikke, er ikke ekspert. Det er derfor jeg spørger.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:37

Og ja, som sagt du lader bare være med at linke til forsiden, internt. Det vil være godt for de andre sider .. ja :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:44

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)