Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyheds site bortgives eller sælges

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne betale et eller andet for en kopi af skabelonen, og har intet med nyheder at gøre.

Mvh

Køb ren argan olie her

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:45

Tror du går i den rigtige retning med Global nyhedsting;) Kunne også lave en klima kategori!!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:00
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 00:08

Hvornår stopper ''auktionen''?

6000 kr. `<<<<

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 5. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:10

Ja hvis man selv har modet på at lave opsætningen selv kan det købes som tema. Til dem der vil kaste sig over det skal jeg dog hilse og sige det ikke er så nemt som det ser ud. Og det tema du modtager er en blank side.

Henrik må indrømme jeg syntes dit indlæg i denne tråd er dårlig stil, blandt ellers gode ting jeg kan se du har bidraget med.

Enighed om hvorvidt dette er sandt kan vi råbe om længe, og jeg øsnker ikke at starte en diskution om dette eller andre off topic ting. Denne tråd handler om mit site der evt er til salg ikke wordspress temaer eller andet med relationer dertil.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 00:12

bloggers, se lige hvad det er Henrik svarer på.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:14

bloggers:

Ja hvis man selv har modet på at lave opsætningen selv kan det købes som tema. Til dem der vil kaste sig over det skal jeg dog hilse og sige det ikke er så nemt som det ser ud. Og det tema du modtager er en blank side.

Henrik må indrømme jeg syntes dit indlæg i denne tråd er dårlig stil, blandt ellers gode ting jeg kan se du har bidraget med.

Enighed om hvorvidt dette er sandt kan vi råbe om længe, og jeg øsnker ikke at starte en diskution om dette eller andre off topic ting. Denne tråd handler om mit site der evt er til salg ikke wordspress temaer eller andet med relationer dertil.

Slap af, han henviser da bare til hvor man kan få det theme du har brugt.

Tilmeldt 5. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:15

Kc rengøringsartikler:

Hvornår stopper ''auktionen''?

6000 kr. `<<<<

Er det et  bud ???

Jeg stopper den vel når folk holder op med at byde, har fået en del tilbud af forskellig karakter.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:16

bloggers:

Han kunne have valgt at sende det i en PB, men generelt mener jeg at det er en af de gode ting ved Amino, at alle kortene kommer på bordet og så kan eventuelle købere vurdere ud fra det. Ellers kunne du jo have valgt at benytte Amino marked eller QXL for den sags skyld.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:23

bloggers:

Er jeg godt klar over Smile er ikke totalt newbie hvad angår CMS systemer. Min ven Niels og jeg lavede for 6 år siden meget at det der anvendes i dag, men vi kom aldrig videre med tingene.

Jeg tror nu ikke han gav oplysningen for at skade dig, men for at give mig info om hvor jeg kunne få en glimrende tilsvarende template. Om jeg køber den online eller betaler dig et beløb, er et fedt. Spørgsmålet er så bare om du må sælge templaten til et andet domæne, men har ikke læst betingelserne.

Der er allerede fine bud på dit site, så set i forhold til 0 og nu på 6.000 så er det da fint.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)