Hej alle sammen jeg har et nyheds site / Internet avis som jeg har oprettet for ikke så forfærdelig lang tid siden. Jeg har dog erfaret at jeg ikke har energien og tiden til at holde den opdateret, hvilket er synd for det en flot side. Med en vedligeholdese på 1-2 timer om dagen, hvor der skrives ca 5-10 mini artikler så vil du automatisk få omkring 200 unikke besøg om dagen kun fra naturlig google trafik. Ingen tvivl om dette tal kan øges dramatisk hvis man fortsætter, og ikke som mig der giver op. Siden har omkring 2000 sider indekseret i google, og modtager stadigvæk besøg fra dem selv om jeg ikke har skrevet i lang tid. På trods af der ikke er lavet nogen linkbuilding har sitet en "nyheds effekt" der gør sider meget hurtigt indekseres, og opnår gode placeringer. Jeg har på flere arikler bedre placeringer end de største aviser i DK. Kort sagt er det altså et site med kæmpe muligheder. Siden kan redigeres på alle punkter. Menuer, kategorier og alt andet kan ændres. Du kan altså lave den om så den passer til det emne du gerne vil skrive om. Siden er bygget i wordpress og har alle de rigtige plugins, samt en masse ekstra lir. Jeg har instaleres adsense på siden og det kan med trafik give dig indtægt uden at skulle tænke på salg af reklame. Som udgangspunkt vil jeg gerne bortgive siden, men da der sikkert er flere der gerne vil have den, så kan vi lave dette som en auktion, hvilket gør det nemmere for mig at vælge en vinder. Jeg er slet ikke i tvivl om at denne side kan blive rigtig stor hvis den vedligeholdes. Se min side HER Seriøse bud kan gives på den mail der kan findes på avisens "kontakt" side.
|
Jeg vil da gerne have siden, såfremt ingen andre melder sig.
Jeg byder: 1 ,-