|
Får jeg svar på dette indlæg?
Mvh.
Ditbrugtmarked
|
Hej Hvis du kigger på din kalender vil du muligvis bemærke at den i dag skriver at dagen i dag er en såkaldt søndag. I Danmark er søndag normalt en såkaldt fridag og det vil derfor nok være rimeligt optimistisk at forvente svar fra en fra Amino's crew på en søndag. Det samme gør sig gældende for lørdagen, hvor du oprettede dit indlæg. Hvis du vil være 100% sikker på at få svar på dit spørgsmål bør du skrive til support[at]amino.dk og afvente svar derfra. Jeg vil gætte på at der ligger en halvstor bunke mails på den mailkonto når folk møder tilbage på arbejde i morgen. Træk vejret, find en smule tålmodighed frem og afvent derefter hvad Amino's crew siger når de er retur. Med venlig hilsen Anders Christensen |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Jeg har bedt Claus og Jacob kigge på det, men det gør de nok først i morgen. |
Hej Martin.
Nu har jeg altså kun skrevet 2 indlæg, ét pr. email som jeg har modtaget. De emails man modtager kan man IKKE svare tilbage på, derfor indlæggene. Det kunne jo også være at andre er udsat for denne fejl, og får deres annoncer slettet ufrivilligt. Mvh. Ditbrugtmarked |
Hej Anders.
På trods af at det er søndag er det lykkedes Amino at sende en email til mig med meddelelse om at min annonce nu ER blevet slettet, selv om der i emailen står at det vil ske om 3 dage, og ikke efter kun én dag. Mvh. Ditbrugtmarked |
Hej Martin.
Helt i orden. Annoncen er blevet slettet nu, efter én dag og ikke tre dage som der står i emailen, har jeg modtaget en email om. Jeg håber da problemet løses så Amino ikke sletter alle annoncer :-) Mvh. Ditbrugtmarked |