Hej Jeg er idag indehaver af photogadget.dk som er en momsregistreret enkeltmandsvirksomhed som har eksisteret i lige over 1 år. Regnskabsåret blev afsluttet 31-12-2009. Jeg har sammen med en kompagnon startet photogadget.dk ApS under et nyt CVR nummer og dette CVR nummer er taget i brug i den eksisterende shop samt regnskab startet for dette. Det gamle CVR nummer vil jeg gerne ændre til at være registreret under et andet firmanavn. Jeg ved jeg kan gøre det via webreg og har også fundet formularen, men jeg er i tvivl om en rubrik : VIRKSOMHEDEN ØNSKES REGISTRERET FOR : Moms Startdato (fx første fakturering eller indkøb): Skal jeg udfylde dette felt ? CVR nummeret er allerede momsregistreret og har været det over et år. Mvh Jakob Friis |
Jakob Friis:Hej
Jeg er idag indehaver af photogadget.dk som er en momsregistreret enkeltmandsvirksomhed som har eksisteret i lige over 1 år. Regnskabsåret blev afsluttet 31-12-2009.
Jeg har sammen med en kompagnon startet photogadget.dk ApS under et nyt CVR nummer og dette CVR nummer er taget i brug i den eksisterende shop samt regnskab startet for dette.
Det gamle CVR nummer vil jeg gerne ændre til at være registreret under et andet firmanavn. Jeg ved jeg kan gøre det via webreg og har også fundet formularen, men jeg er i tvivl om en rubrik :
VIRKSOMHEDEN ØNSKES REGISTRERET FOR : Moms Startdato (fx første fakturering eller indkøb):
Skal jeg udfylde dette felt ? CVR nummeret er allerede momsregistreret og har været det over et år.
Mvh
Jakob Friis
Hej Jakob
Du mangler vist et svar her.
Det skulle være rigeligt kun at angive CVR-nr. og det nye navn for virksomheden. Det er CVR-nr. som styrer resten.
Med venlig hilsen