Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre firmanavn via webreg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vestbjerg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er idag indehaver af photogadget.dk som er en momsregistreret enkeltmandsvirksomhed som har eksisteret i lige over 1 år. Regnskabsåret blev afsluttet 31-12-2009.

Jeg har sammen med en kompagnon startet photogadget.dk ApS under et nyt CVR nummer og dette CVR nummer er taget i brug i den eksisterende shop samt regnskab startet for dette.

Det gamle CVR nummer vil jeg gerne ændre til at være registreret under et andet firmanavn. Jeg ved jeg kan gøre det via webreg og har også fundet formularen, men jeg er i tvivl om en rubrik :

VIRKSOMHEDEN ØNSKES REGISTRERET FOR : Moms Startdato (fx første fakturering eller indkøb):

Skal jeg udfylde dette felt ? CVR nummeret er allerede momsregistreret og har været det over et år.

Mvh

Jakob Friis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:41

Jakob Friis:

Hej

Jeg er idag indehaver af photogadget.dk som er en momsregistreret enkeltmandsvirksomhed som har eksisteret i lige over 1 år. Regnskabsåret blev afsluttet 31-12-2009.

Jeg har sammen med en kompagnon startet photogadget.dk ApS under et nyt CVR nummer og dette CVR nummer er taget i brug i den eksisterende shop samt regnskab startet for dette.

Det gamle CVR nummer vil jeg gerne ændre til at være registreret under et andet firmanavn. Jeg ved jeg kan gøre det via webreg og har også fundet formularen, men jeg er i tvivl om en rubrik :

VIRKSOMHEDEN ØNSKES REGISTRERET FOR : Moms Startdato (fx første fakturering eller indkøb):

Skal jeg udfylde dette felt ? CVR nummeret er allerede momsregistreret og har været det over et år.

Mvh

Jakob Friis

Hej Jakob

Du mangler vist et svar her.

Det skulle være rigeligt kun at angive CVR-nr. og det nye navn for virksomheden. Det er CVR-nr. som styrer resten.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:33

Hvis du har en digital personsignatur eller medarbejdersignatur, kan du ændre navnet på to minutter via Virk.dk. Du får en kvittering pr. email. Her begynder det: http://www.virk.dk/myndigheder/EOGS/Webreg

VH Torsten

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:34

Jeg fandt den elektroniske udgave - det er klaret nu :D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)