Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv testpilot Spar op til 1.000 kr. + moms(42%) Gps Livetracking

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Her på falderebet af 2009 har jeg et rigtig godt tilbud til de hurtige Aminoer.

Da jeg har færdiggjort første release af hjemmesiden til Ifindu.dk gps Livetracking
har jeg lavet et godt tilbud som du måske kan have interesse i at kigge nærmere på.

Ifindu.dk er et site som sælger Gps-tracking-systemer.

Du kan vælge at købe en Gps-tracker helt uden abonnement til vel nok Danmarks bedste pris.

Du kan også vælge at blive Testpilot og få et Livetracking-abonnement og spare 500,- + moms
på Livetracking-systemet. Livetracking-systemet koster i forvejen kun 99,- kr pr md. Så du sparer faktisk  over 42% på dette abonnement.

Det er lykkedes at holde prisen for den yderst professionelle tracking-enhed helt nede.
Den kan således købes for 1.498,- + moms og så er du ikke bundet af et abonnement. 
Det er vel at mærke ikke den lille model som kun kan holde strøm i 24 timer, men en model som kan holde strøm op til 72 timer hvis uheldet skulle være ude, og den eksterne strømforsyning bliver klippet over f.eks. ved tyveri af bilen. 

Der findes efterhånden mange typer trackere på markedet, men den jeg har valgt at fokusere på i introduktionsfasen er en professionel model til synlig/usynlig montering i bil. Den giver mulighed for at logge utrolig mange former for data, og har ydermere en output-port, som f.eks. kan slukke for bilens motor hvis en biltyv skulle have "lånt" bilen. De tekniske data for trackeren er helt i top, og med et minimum af strømforbrug, og et stort internt batteri kan denne tracker holde sig selv med strøm i op til 72 timer som "stand-alone". Trackeren er beregnet på fast montering i bil eller lignende og for derfor "til dagligt" strøm fra bilen akkumolator, så du skal altså aldrig tænke på om der er strøm på "skidtet".

Vælger man at købe med Livetracking abonnement, kan bilens position, hastighed, retning osv. følges på nettet 24/7. Softwaren giver dig uanede muligheder såsom "spor" (ruteaftegning), alarmer, eksport af data til kørebog. (Ganske underholdende at sidde og holde øje med lillemor, når hun har lånt fars bil).
Men mere seriøst er det en god forretning for firmaer med flere firmabiler, som f.eks. håndværkere, konsulenter eller teknikere. Chefen kan lynhurtigt se hvem der er nærmest til næste kunde, eller hvor firmabilerne ellers iøvrigt befinder sig. Det kan faktisk minimere driftudgifterne (brændstof med mere) når håndværkerne er klar over at Big Brother kan følge med i om firmabilen holder weekend når firmaet gør. 

Der vil kun være få kunder som får muligheden for at blive testpilot, så det gælder om at være hurtig på aftrækkeren (musen). Men indtil videre vil jeg lade dette tilbud køre frem til 10.01.10

Kig ind på ifindu.dk og læs mere om produktet. Bær over med hjemmesiden den er stadig i beta, men til gengæld virker tracking-softwaren 100% og kører absolut ikke i Beta. 

Så snart der er kommet lidt penge ind på kistebunden fra dette projekt, vil jeg lade siden få en overhaling af kompetente grafikere og tekstforfattere. 

PS. linket til testpilot-tilbudet er http://ifindu.dk/testpilot.htm og er ikke synligt fra hjemmesidens menu.

Jeg håber I tager godt imod dette enestående tilbud, og skulle du efter at have kigget på siden, have nogle ubesvarede spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive her i tråden, men hvis du vil være helt sikker på at få svar er det bedst at skrive direkte til ifindu.dk's mailadresse: info@ifindu.dk

I ønskes alle et forrygende Nyt år 2010, med rigtig mange nye ordrer i ordrebogen

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:08

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:37