Sidder og overvejer at lave et fast fragtbeløb på min webshop, www.atmengros.dk, på 50 kr for køb under 1000 kr. Der er nemlig en del kunder der køber for mellem 150-500 kr og uden en fast fragt eller kendskab til den aktuelle vægt med postdanmarks priser, er det en krig at få en betalingsordning sat op. Med et fast beløb kan jeg integrere dankortbetaling osv.
Det kunne være interresant for os at købe dine produkter, dog savner jeg en forklaring på hvordan man får tryg på flaskerne og frem for alt hvad det koster, desuden kunne man vel lave det sådan at man kan bestille flaskerne med tryk på direkte fra jeres website. Dette ville jo kun kræve at du betinger det af en FAST tekst størrelse, længde m.m. og så evt. det min. antal som man skal bestille for at få tryk på.
Kan være at jeg har overset det på din side, så beklager jeg, men det burde så være muligt at finde det indefor 2 min. :0)
Desuden vil jeg give Brian Nielsen ret i, hvad laver google reklamerne på den side ? Det virker useriøst og forvirrende.
For lige at svare på dit spørgsmål også, så syntes jeg kr. 50,- er ok, du kunne også tage kr. 75,- det er der mange der gør.
Firmakildevand.dk er under opførelse. Ideen er at køre med kvalitetskildevand til en rigtig god pris. Har varerne idag, men vil i fremtiden sælge dem over shoppen. Mht. firmakildevand.dk skal jeg bare flytte shoppen til et andet domæne/anden udbyder da, denne ikke kan lave mængderabat. Der går nok et par uger før shoppen er oppe at køre optimalt.
Med eget logo etc. er det meningen at erstatte almindelige brands med firmaets eget brand for at styrke branding i virksomheden, men er lant fra at afslutte min hjemmeside, så der går nok noget tid.
Efter at have hørt jeres kommentarer om google reklamerne er de blevet fjernet med det samme - kan godt se hvad i mener. Holder mig til 50 kr, måske 75. Lader det lige vente, måske kommer der jo flere kommentarer ;)
Normal procedure er at man betaler fragt når det er køb under 1500 kr eller 1000 kr. Men med den webshop løsning jeg har og de priser jeg har på mine produkter, er det svært at lave en fast fragtpris. Jeg bruger ellers postdanmarks priser på fragt ellers.