Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online dating?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi driver en række online sites med stor succes og overvejer at lave et dating site.

Men jeg synes at kunne fornemme at det er en moden industri med mange spillere og at den er presset af Facebook og andre sociale medier.

Er der nogen der har nogen erfaring med industrien, så vil jeg meget gerne høre Jeres holdning. 

Hvis der er nogen der kender til selskaber, som tilbyder deres software som white labels, så vil jeg også meget gerne høre fra Jer.

På forhånd tak,

Peter

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 23:21

Hej Peter

Har været ude og snuse lidt i miljøet og der ligger pt. ca. 30 danske datingsider som er lige til at lukke pga. inaktive brugere, for lidt aktivitet osv...
Og så ligger der ca. 40 danske datingsiteder som slås om det marked der nu ligger... og det er vel at mærke 40 sider med svingende kvalitet..

dem der ligger i toppen af toppen er sådan noget som Dating.dk, Netdate.dk, Netdating.dk, Hot.dk, Love.dk, Scor.dk osv... Hvis man vil op og bidde skeer med dem, så skal man have pengepungen samt et stykke kvalitets webside samt server i ryggen.. folk er kræsne der ude.. og vil gerne have en gratis side.. men tit og ofte så viser det sig at gratis siderne har faldene medlemstal fordi at brugerne svigter pga. manglende seriøsitet..

Hvis man slog de 70 sider sammen til 10 seriøse... så ville der være noget super lækkert at komme efter... Men mange af siderne lugter af vi vil også have en bid af kagen.. og så står de bare og passer sig selv...

Mener det er et håbløst projekt at kaste sig ud i :)

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52

Der er hård konkurrence indenfor dating sider , Sådan er det også indenfor strip markedet svingende kvalitet , der er ca. 60-70 sider indenfor striptease kategorien kæmper om markedet med meget få der tager det seriøst ., skriver sådan set intet på deres hjemmeside

Hvad jeg synes du skal overveje vil du kunne levere noget der er bedre end de store fór det kan du måske vidste du gider arbejde 200 timer hver måneden de næste par år

.Du skal have en ide du virkelige brænder for du skal være rigtige iværksættere

Du må meget gerne have en unik ide

Hvordan laver du profil opstilling bedre end de andre mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:51

Online Dating

Jeg har en ven der driver siden

<a href="http://www.1111date.com">1111date</a> 
Han kæmper bravt, men det ønskede resultat kommer ikke, find noget andet eller måske som nævnt en niche inden for dating.
Jeg tror markedet er fyldt til briste punktet. Sex, spil og dating er nok det sværeste marked lige nu.

Klaus

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:45

Hej Peter.

Jeg siger held og lykke! Det ER hårdt arbejde og en stor satsning at være med på dating-fronten med succes. Jeg arbejder for be2 dating, og det vi for eksempel har valgt at ofre en del penge på er at kunne tilbyde fuld email-kundeservicedækning på daglig basis. Mange af de andre sites på vores størrelse har kun åbent for spørgsmål få dage om ugen og i ganske begrænsede tidsrum.

Det aspekt skal jo også med i dine overvejelser ;-)

Jeg hører gerne om dine erfaringer!

Vh. Sanne H.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:59

Mit personlige indtryk af online dating er, at det er et mættet marked. Der er mange muligheder, men jeg fornemmer at dating.dk og netdating.dk er de eneste, hvor der sker noget. Sådan var det i hvert fald for ikke så længe siden, hvor jeg selv var netdater.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:26

Hej Thomas.

Jeg giver dig ikke helt ret. Det kan godt være, der er god gang i den på dating.dk, men det kommer jo også an på, hvad man gerne vil have skal "ske". Hos os på be2 dating "sker" der måske ikke så meget udadtil, da mange af vores medlemmer er ret seriøse og voksne og hellere vil kommunikere med hinanden end bruge tiden på site-overfladen. Faktisk oplever vi, at mange finder en partner ret hurtigt, fordi de går målrettet til værks og kommunikerer med ligesindede singler. Det kan godt virke lidt overraskende.

Vh. Sanne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)