Hej, Vi driver en række online sites med stor succes og overvejer at lave et dating site. Men jeg synes at kunne fornemme at det er en moden industri med mange spillere og at den er presset af Facebook og andre sociale medier. Er der nogen der har nogen erfaring med industrien, så vil jeg meget gerne høre Jeres holdning. Hvis der er nogen der kender til selskaber, som tilbyder deres software som white labels, så vil jeg også meget gerne høre fra Jer. På forhånd tak, Peter
|
Hej Peter
Har været ude og snuse lidt i miljøet og der ligger pt. ca. 30 danske datingsider som er lige til at lukke pga. inaktive brugere, for lidt aktivitet osv...
Og så ligger der ca. 40 danske datingsiteder som slås om det marked der nu ligger... og det er vel at mærke 40 sider med svingende kvalitet..
dem der ligger i toppen af toppen er sådan noget som Dating.dk, Netdate.dk, Netdating.dk, Hot.dk, Love.dk, Scor.dk osv... Hvis man vil op og bidde skeer med dem, så skal man have pengepungen samt et stykke kvalitets webside samt server i ryggen.. folk er kræsne der ude.. og vil gerne have en gratis side.. men tit og ofte så viser det sig at gratis siderne har faldene medlemstal fordi at brugerne svigter pga. manglende seriøsitet..
Hvis man slog de 70 sider sammen til 10 seriøse... så ville der være noget super lækkert at komme efter... Men mange af siderne lugter af vi vil også have en bid af kagen.. og så står de bare og passer sig selv...
Mener det er et håbløst projekt at kaste sig ud i :)