Jeg har oplevet det on and off gennem flere måneder - så det er ikke noget, der lige er opstået. Bruger IE7.
|
Lige siden jeg startede på amino, der har jeg fået den ca 80% af de gange jeg bruger tilbage knappen i browseren.
![]()

Debat
Jeg har oplevet det on and off gennem flere måneder - så det er ikke noget, der lige er opstået. Bruger IE7.
|
|
Btw, det lader til at være ret konsistent, at hvis man får fejlen når man svarer på en tråd, får man ikke karma for sit svar og tråden opdateres ikke med "Seneste indlæg af [mig]". Så hvadend der ligger forud i koden for de to beregninger, kunne meget vel indikere problemet. Altså: 1) Svar indsættes i tabellen der indeholder posts X <----- Her sker fejlen 2) Karma opdateres via seperat UPDATE 3) Tråden opdateres med information om antal indlæg mv. Det er måske også derfor at der tit vises forkert antal sider ud for diverse tråde? |
Ditto. Men helt galt i dag, hvor det er ved hvert eneste indlæg, jeg skriver. Opdatering: Ja, så pånær lige det brokkeindlæg her, der gik glat igennem |
|
Jeg møder det også ved samtlige mine indlæg i dag, men de ser ud til at komme frem. Dog får jeg pt ingen mails på mine egne indlæg, men det er nu egentligt meget rart. :-) |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Hej Præcis. Har netop lavet et nyt indlæg 2 gange da jeg troede den fejlede, men kan nu se mit indlæg alligvel oprettes!!! VH Projektomslaget.dk
|
|
Den er stadig gal her /allan |
|
Nu har vi optimeret vores database i nat, hvad oplever i nu? |
|
Ikke noget her. |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.