Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp min nabo, brokker sig over at jeg larmer kl. 20 om aften?

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv hund og katte de lader bare som om der ikke sker noget, min holdning er har man anskaffet sig dyr, må man jo selv om det, jeg en en hobby og den har jeg jo også selv valgt.

Men ellers skulle man smale lortene op fra en uge og lægge dem på deres hoveddørs trin, og ligge sætte lidt ild til heh...

 

Men ingen der kender til havd lovgivningen siget til hvor sent man må larme?

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Orange:

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

1 dec til 5 jan må du fyre det af, tiden kender jeg ikke.

Men 35 dage i træk er mange dage

 

Nej 35 dage er  ikke mange før var det 365 dage året rund, men det bliver det måske igen for min nabo, når jeg bliver færdig uddannet fyrværker...

 

Men der er ikke nogen der kender til larm ud på aften, og evt. kan henvise til noget...

Hvis det simon skriver er korrekt overtræder du loven hvis du fyre af som du skriver at du gør.. Edit: der var jeg li hurtig nok med datoerne, skal vist sove nu. det var sku da utroligt at man maa fyre af saa lang tid. Jeg havde set det som fra den 31.12 til 5 jan. Godnat :)

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "orange"

Der må findes en mellemvej, kan du ikke skyde af før kl. 20 eller evt. tage på landet og gøre det?

En ting er at have ret, men vi skal jo alle leve sammen side om side, så der skal vises hensyn. Måske naboen har dage hvor hun er til bank eller hvad ved jeg.... kommunikation hjælper :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Man kunne også vende den om og sige "flot at se aminoer der ikke respekterer deres naboer". Korrekt, trådstarter har ret til at fyre krudt af i december, men det ændrer sgu ikke på det faktum at det er meningen at det skal fyres af nytårsaften. Nogle mennensker - og mange hunde er hammerbange for fyrværkeri, hvilket helt sikkert er tilfældet her..

Du har ret til at fælde træer, men hvis motorsaven kører hver dag er det altså ikke et spørgsmål om ejendomsret, men om respekt overfor sine omgivelser.

Mit råd til trådstarter er at droppe hobbyen - eller flytte den et andet sted hen, og på den måde redde det gode naboskab. Det er altså et godt kort at have på hånden i mange situationer.

 

- Simon

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Anders Sorensen:

Orange:

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

1 dec til 5 jan må du fyre det af, tiden kender jeg ikke.

Men 35 dage i træk er mange dage

 

Nej 35 dage er  ikke mange før var det 365 dage året rund, men det bliver det måske igen for min nabo, når jeg bliver færdig uddannet fyrværker...

 

Men der er ikke nogen der kender til larm ud på aften, og evt. kan henvise til noget...

Hvis det simon skriver er korrekt overtræder du loven hvis du fyre af som du skriver at du gør..

 

 

Jeg startede i går med noget, og så lidt idag, men nu bliver det sku bare hver dag, for har jo helt til den 5. januar, så må heller ud imorgen og indkøbe noget mere...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Måske naboen har dage hvor hun er til bank eller hvad ved jeg.... kommunikation hjælper :)

En af de bedre. Nej spøg til side - Jeg er helt enig med dig.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Orange:

Jeg har selv hund og katte de lader bare som om der ikke sker noget, min holdning er har man anskaffet sig dyr, må man jo selv om det, jeg en en hobby og den har jeg jo også selv valgt.

Men ellers skulle man smale lortene op fra en uge og lægge dem på deres hoveddørs trin, og ligge sætte lidt ild til heh...

 

Men ingen der kender til havd lovgivningen siget til hvor sent man må larme?

 

Saa er du jo heldige eller dine hund og katter er heldige at de aabenbart er lige glade. Nu har du jo en "hobby" som ikke kan dyrkes uden at det larmer saa maa du jo tage hensyn og holde dig til datoerne som du maa fyre det af paa og tiderne kan politiet vel oplyse dig.

Men ville det ikke være træls hvis en af naboernes knægte skruer og tuner deres puck maxi og ræser op og ned af vejen om aften??

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:

Man kunne også vende den om og sige "flot at se aminoer der ikke respekterer deres naboer". Korrekt, trådstarter har ret til at fyre krudt af i december, men det ændrer sgu ikke på det faktum at det er meningen at det skal fyres af nytårsaften. Nogle mennensker - og mange hunde er hammerbange for fyrværkeri, hvilket helt sikkert er tilfældet her..

Du har ret til at fælde træer, men hvis motorsaven kører hver dag er det altså ikke et spørgsmål om ejendomsret, men om respekt overfor sine omgivelser.

Mit råd til trådstarter er at droppe hobbyen - eller flytte den et andet sted hen, og på den måde redde det gode naboskab. Det er altså et godt kort at have på hånden i mange situationer.

 

- Simon

Vi kan ikke rede vores nabo skab, da de startede med ikke kan ville deltage i hækken skal klippes en par gange i sæsonen, og er "lokal politiker min bare r..., de er lige til flyttes vores kvarter, og er dem eneste der brokker sig, nu har jeg gået og fyret af i snart 15 år, og ingen klager haft før nu, så man skulle måske smide en seddel i deres postkasse, og nævne det, eller bare bede dem og at flytte igen...  

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det lovligt fyrværkeri ?

Hvor mange db støj giver fyrværkeriet ?

Fyre du fyrværkeri f.eks. Flere timer heri den mørke tid , det bliver det jo mørkt fra ca kl..16.00 jeg ville da klage vidste det  er 4 timer fyrværkeri

Jeg ville sikkert klage vidste det også andre dage altså før den 1 december og efter den 5 januar

jeg ville holde mig til den 31/12 at fyre fyrværkeri , vidste det var mig.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

Men ville det ikke være træls hvis en af naboernes knægte skruer og tuner deres puck maxi og ræser op og ned af vejen om aften??

Det kommer ikke mig ved, har alle ikke været knægte en gang, så det skal de da have lov til, jeg kan sove fra alt

 

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)