Det er ikke udelukkende for at få reklame indtægter. Det er også for at få et budget / få nogle penge at rykke rundt med, mht. sidens videreudvikling :)
Hvis jeg var dig, så ville jeg ikke tænke så meget på at tjene penge i starten, men istedet få sponsoreret nogle fede præmier. Det er en skam at de fleste af dine brugere er under 18, ellers ville bookmakerne stå i kø for at sponsorere, når du har lidt flere brugere. Da vi startede Sponsorplay, da fik vi bl.a. en ny PC, nogle iPods osv. af en bookmaker, som vi kunne udlodde. Desuden har vi fået masser af t-shirts og hættetrøjer, landskamp og SAS liga billetter, samt freebets og bonuskoder a 10$ til gratis poker.
Hvordan fik du fat på alle disse præmier, hvem kontaktede du og hvad fik de tilgengæld?
Vi har samarbejdet med Betsson siden starten og alle vores brugere er også Betsson brugere. Jeg startede med at sende en mail rundt til forskellige bookmakeres affiliate afdelinger og spurgte om de var interesserede i et samarbejde og det endte så med at blive Betsson.
Hvordan fik du fat på alle disse præmier, hvem kontaktede du og hvad fik de tilgengæld?
Vi har samarbejdet med Betsson siden starten og alle vores brugere er også Betsson brugere. Jeg startede med at sende en mail rundt til forskellige bookmakeres affiliate afdelinger og spurgte om de var interesserede i et samarbejde og det endte så med at blive Betsson.
Okay, kunne være man skulle prøve det af så? :)
Hvis du vil lave noget med Betsson, så er det deres danske manager hos Betsson du skal have fat i og ikke nogen fra deres partnerprogram Affiliatelounge. Du kan sikkert få kontaktoplysningerne i deres support. Ellers så er der jo 15-20 andre bookmakere der også prøver at begå sig på det danske marked.