Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorering af turnering på min side - du får reklame!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Hvis man gør det for at få reklame , så er det for dyrt i forhold til hvad det koster at købe visninger/kliks på andre sider.

F.eks hører jeg priser fra dkk 1500 for 1 mio visninger.

Med al respekt kommer du nok ikke i nærheden af at kunne tilbyde det antal visninger .

Mvh

Jesper

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:23

Hej.

Kontakt lige mig på info@rengoringssalg.dk vi er selv ved og lave en shop til unge, så det kun godt være noget..

Mon ikke også der er kommer flere medlemmer, til jan/fed? :)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 16:26

Det er ikke udelukkende for at få reklame indtægter. Det er også for at få et budget / få nogle penge at rykke rundt med, mht. sidens videreudvikling :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 16:29

Mail sendt afsted :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:31

Forstår godt du gerne vil have flere penge Smile

men det er jo ikke noget jeg skal finansiere.Sad

Men nu har du andre interesserede på tråden - så tag den med dem istedet Yes

Mvh

Jesper

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:34

Hvis jeg var dig, så ville jeg ikke tænke så meget på at tjene penge i starten, men istedet få sponsoreret nogle fede præmier. Det er en skam at de fleste af dine brugere er under 18, ellers ville bookmakerne stå i kø for at sponsorere, når du har lidt flere brugere. Da vi startede Sponsorplay, da fik vi bl.a. en ny PC, nogle iPods osv. af en bookmaker, som vi kunne udlodde. Desuden har vi fået masser af t-shirts og hættetrøjer, landskamp og SAS liga billetter, samt freebets og bonuskoder a 10$ til gratis poker.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 16:36

Det lyder som nogle fede præmier :)

Det er ikke kun unge mennesker under 18 som bruger min side.

Det er også personer over 18..

Hvordan fik du fat på alle disse præmier, hvem kontaktede du og hvad fik de tilgengæld?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:44

Simon Thomsen:

Hvordan fik du fat på alle disse præmier, hvem kontaktede du og hvad fik de tilgengæld?

Vi har samarbejdet med Betsson siden starten og alle vores brugere er også Betsson brugere. Jeg startede med at sende en mail rundt til forskellige bookmakeres affiliate afdelinger og spurgte om de var interesserede i et samarbejde og det endte så med at blive Betsson.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 16:47

Nicolaj:

Simon Thomsen:

Vi har samarbejdet med Betsson siden starten og alle vores brugere er også Betsson brugere. Jeg startede med at sende en mail rundt til forskellige bookmakeres affiliate afdelinger og spurgte om de var interesserede i et samarbejde og det endte så med at blive Betsson.

Okay, kunne være man skulle prøve det af så? :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:18

Simon Thomsen:

Nicolaj:

Simon Thomsen:

Okay, kunne være man skulle prøve det af så? :)

Hvis du vil lave noget med Betsson, så er det deres danske manager hos Betsson du skal have fat i og ikke nogen fra deres partnerprogram Affiliatelounge. Du kan sikkert få kontaktoplysningerne i deres support. Ellers så er der jo 15-20 andre bookmakere der også prøver at begå sig på det danske marked.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)