Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til industrien - hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har beskæftiget mig en del med salg direkte til forbruger samt salg til forhandlere.

Jeg sælger et produkt, som jeg dog også kan se den store fordel i hos industrien. Mit produkt er en unik usynlig hinde på 0,2 mm som man kan montere på bl.a. mobiltelefon, laptop, digitalkamera eller andre touch-skærme. Hinden er 100% ridsefri og er modstandsdygtig over for skidt, møg, snavs og fedt.

Der må være nogen industrien, som kan bruge sådan et produkt - fx tømren, muren eller andre håndværkere, som ikke vil have deres mobiltelefoner ridset. Det kan også være maskinarbejdere, slamsugere, og alt hvad der i praksis har snavsede fingrer/hænder. Jeg er dog mest interesseret i, at det er firmaet som køber produktet til deres udstyr, og ikke den enkelte medarbejder.

Jeg har dog aldrig prøvet at sælge til industri, så mit spørgsmål er, hvordan gør man? Jeg vil gerne lægge lidt op til debat, så folk kan komme med alle deres erfaringer og råd - Ringer man direkte til firmaet, er der nogle blade/magasiner som henvender sig til disse som man kan reklamere i, bruger man sit netværk til at komme igennem til de rigtige personer, eller hvordan? Skriv endelig løs, så både jeg, og andre aminoer kan blive klogere på netop dine erfaringer :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Andreas

Jeg sender dig lige en mail med en kontakt til en mulig kunde.

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Tusinde tak for det. Det ser meget spændende ud. Glæder mig til at kontakte dem.

Du må endelig sige til, hvis der er noget jeg kan gøre tilgengæld.

Det er lige sådan noget jeg har brug for.

Dig og din familie må have en god jul og et godt nytår.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til salg til industrien, kan det være du skal gå en lille omvej.

Prøv eventuelt at sælge til nogen af de grossister som handler med industrien. Det kan evt. være leverandører af mobiltelefoner eller kontorartikler.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :


En god ting du kan have med i baghovedet hvis du vælger at ringe til potientielle kunder
Hvis du oplever at der går lidt for meget tid med de uvæsentlige ting.
Email, en ekstra kop kaffe, cigaret etc. fordi 'gejsten' lige mangler eller din mave knuger sig sammen.

Så har jeg special udviklet et sæt mentaltrænings øvelser der eliminere de psykologiske og mentale blokeringer som langt de fleste telefonsælger oplever gør dem knap så effektive som de kunne og burde være.

Med andre ord så giver disse øvelser resultater gennem mindre tidsspild, færre overspringshandlinger og flere og mere fokuserede opkald til dine potientielle kunder.

Vores kunder er glade - læs her hvad vores kunder siger om effekten http://www.solidfoundation.dk/erhverv/referancer.php

Har du nogen spørgsmål så kontakt mig endelig

Allervenligst

Martin Hansen Andersen
+45 4184 7676
Solidfoundation

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)