Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Webhotel

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har købt en domaine hos Dan Domane til min datter: www.frisørhuset.dk  Hun går i 9 kl og har planer om at blive frisør.

Da det måske ligger 5 år eller mere ud i fremtiden inden hun får egen forretning søger jeg et billig og helst gratis webhotel i denne periode.

Formålet er for 3 ting.

1. At komme ind i forskellige søgemaskiner så siden er klar til  den store dag.

2. Lidt reklame indtægter.

3. Reklame for at få en læreplads.

Er der nogen der kan anbefale noget som er simpel og billigt. ? (har ikke forstand på programering)

Hvis webhotellet skal skiftes senere får det så indflydelse på SEO.?

Med Venlig Hilsen

Keld

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:27

Jeg har host hos Gigahost hvor jeg ikke har planer om at opsige mit webhotel. Så hvis du/i lyster så vil jeg gerne smide den op på mit webhotel med en Wordpress(CMS) installation oveni :)?'

Og nej, flytning af en side fra en host til en anden har ingen indflydelse hvis det bliver gjort hurtigt, så længe du har samme adresser m.m

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:31

Hej Keld.

Der er dem her : http://www.domaindirect.dk/ lige pt er der udsolgt af deres gratis hoteller, men når de åbner igen kan du tilføje dit domæne www.frisørhuset.dk og så er selve hotelletet helt gratis. Tør ikke sige om det koster lidt og flytte domænet over, måske anden amino kan svare på dette ?

Så snart du har lidt indhold på din side og nogen link der peger på din side så finder søgemaskinerne din side helt automatisk. Det er ikke noget du selv skal tilmelde.

håber du kan bruge mit svar til noget :-)

God Jul

Mikkel

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 13:35

Hej

Det lyder super men kan du du ikke lige forklare ''Wordpress(CMS) installation''

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 13:41

Tak Mikkel

Det ser ud som noget jeg kan bruge, hvis der bliver et gratis til salg.

God jul til dig også. Ja også til alle andre der kikker forbi.

Keld

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 13:44

Wordpress er et stykke software som giver dig mulighed for at styre din hjemmeside uden nogen form for kenskab til kodning. du kan oprette sider, undersider, nyheder m.m ved hjælp af et fantastisk adminstrations modul. det er noget af det letteste at arbejde med, og som sagt det kræver ingen form for kodnings kenskab eller lign. Det er 100% gratis og jeg vil da gerne hjælpe dig/jer med at smide det op hvis det kan bruges?

se evt en demo:

Frontend: www.BruunMedia.dk/wp-demo/ (det er den side dine besøgende ser)
Backend: www.BruunMedia.dk/wp-demo/wp-admin (det er den side du adminstrere din side igennem)

Brugernavn: admin
Password: demo

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 14:12

Ok så er jeg med. Det ser ud til at være nem at bruge.

Jeg kan se den er bygget op som en Blog er det muligt at lave om på?

Hvis jeg prøver denne løsning hvordan fungere det i praksis med selve henvisningen til domænet?

Keld

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 14:21

Det er et Blog system, men rigtigt mange bruger det som et Content Management System & Portofolio system, fordi Det er så fleksibelt. Så du kan bruge det til hvad du vil. :)

Jamen jeg kan "trække" dit domæner over på mit webhotel ved at trykke på en knap, også for du en mail med at der sker en flytning af domænets navneservere og du bliver sendt ind på Dk-hostmasters side og skal godkende flytningen. Jeg kommer ikke til at eje dit domæne men jeg kommer til at stå for hostingen, som du kan fjerne hvis i vil have det et andet sted.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 14:47

Rigtig godt.

Jeg ud fra jeg får et andet login så jeg kan pille lidt selv og oploade et billede m.m.

Så skal jeg sørge for at du har en klipning tilgode.

Mail : infoHobro@gmail.com

Ser frem til næste trin Hilsen

Keld

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 14:57

Jeg har sendt en mail:)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)