Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail-signatur: Outlook

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ry
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey alle,

Flere kæmper febrilsk med at få autosignaturer i Outlook til at fastholde grafik (logo, opsætning o.lign.), når mails bliver sendt. Det gælder både til Outlook-brugere og Notes-brugere.

Jeg ved, at der findes leverandører til at fikse det, men hvad kan mindre virksomheder gøre?
Findes der ikke et stykke autoriseret SW, der kan løse opgaven for disse virksomheder, så de også kan udnytte og redigere "statements" (eks. nyheder, links til tilbud og meget mere).

Tak på forhånd!!

Morten K. Andreasen
KRAGHOLM

mortenandreasen@mail.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 19:57
Hej Morten

Jeg mener at AddOn Products har et produkt, som kan noget lignende.

Jeg har dog ingen erfaringer med det.

Alt om både i Danmark

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:34
Hejsa Morten,

Jeg kender ikke umiddelbart til et stykke SW, som du kan bruge. Men jeg kan dog sige, at helt specielt med grafik, kan det være meget svært at styre, da "modtagerens" opsætning af f.eks. firewall, kan fjerne grafik i mails - dermed også det du bruger den grafik du bruger i din underskrift. Jeg bruger ikke noget grafik i min underskrift - kun ren tekst, og den har jeg ikke haft problemer med at "placere" og fastholde i mailen!

Held og lykke med det.

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:48
Hej Kragholm

Jeg anvender ikke grafik, da jeg ikke ved, hvordan det ser ud hos modtageren. Desuden er der flere som har slået visning af billeder fra, så mailen kommer til at se tåbelig ud. Derfor er mit råd, at du kun anvender tekst.

Fra Ry
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:30
Rikke, Flemming og Bjarne,

Tak for input og klare holdning.

Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)