Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere besøgende?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Flot at dit besøgstal allerede er fordoblet. Kan du se hvad det er grunden til dette? 

Læsevenlige URL´s spiller en rolle når man taler SEO og så har det også en visuel effekt, der gør,  at man MÅSKE får flere klik på sit link

God idé at arbejde videre med linkbuildinden... sig til hvis du skal have hjælp til dette.

Kristian Ole Rørbye

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:24

Fluer:

Flot at dit besøgstal allerede er fordoblet. Kan du se hvad det er grunden til dette? 

Tror blot det er nytårs løfter om sundere livsstil osv. som spiller ind. Jeg vil se nærmere på det med URL's, og om det er en mulighed i presta uden det helt store. Det check in system jeg købte af dig fungerer forresten pisse godt. SAMTLIGE kunder vælger denne løsning nu, så det er helt kanon.

Jeg begynder også med længere og bedre beskivelser af mine kategorier, dette tror jeg også måske giver lidt i Google at der f.eks. står: "Kettlebells" 4-5gange på hele siden modsat én gang.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 20:27

Alle tiders at check ud systemet fungere som du ønskede :). 

Det er muligt at lave læsevenlige URL´s uden det store i Prestashop.

Du skal blot sætte flueben ét sted i administrationen og derefter opdatere din .httacces fil :)

Sig til hvis det driller.

Kristian Ole Rørbye

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:03

Som Kristian også skriver så tager det 5 minutter at lave. Det hjalt mig rigtig meget med Googe placeringerne. Og hvis du satser på organiske besøgene, så vil det være dumt ikke at gøre det.

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:13

hej fluer

kunne godt tænke mig at høre mere om google optimering.

mp-isolering.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)