Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os blive plus medlem for 48 timer!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kunne jo også lave en preview-funktion hvor man indtaster de ting man nu skal se (signatur og den slags) og så kan man se en form for demo, som ikke har indflydelse på det rigtige Amino. Muligvis også en fuld demo af plus-medlem funktionerne, som igen ikke har indflydelse på det rigtige Amino.

Og det med at folk sviner hinanden er jeg også ved at være træt af at se herinde. Folk bør få sig en ordenlig opdragelse, fremfor at nedgøre hinanden hele tiden. Så vidt jeg har forstået er Amino til for at vi kan hjælpe og støtte hinanden samt få nye idéer og være både kreative og innovative. Well, noget i den stil.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 11:41

5 stjerner til dig, Simon!

Rigtig godt forslag med preview-funktioner, der ikke påvirker det almindelige amino!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:35

Allan Hansen:

Hej Thorborg & Crew

Jeg har en ide til hvordan i nemmere kunne få budskabet om hvorfor man skal købe plus ud til folk. I har nok tænkt tanken selv men her kommer den ud så der måske kommer nogle meninger om det.

Hvis nu i lade nye medlemmer samt alle medlemmer som ikke er plus være plus for f.eks 48 timer, på den må kan folk selv danne sig et billede af om det er noget de syntes de vil smide det efter min mening lille beløb efter!

Bare et foreslag....

/allan

Godt forslag Allan!

Lad alle nye Aminoer være plusser de første 2 dage, ligesom hos diverse datingsites og spillesites, det skal nok øge salget.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:13

Hej Allan

Det er en fin ide og nok noget vi gør når vi har styr på alt, men det har vi pt. ikke :-)
Men det skal nok komme i en eller anden form, Amino Plus står vi 100% inden for og jeg er sikker på at mange ville købe hvis de forstod hvor godt det er :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33

Jeg har kigget på det et par gange, men ærlig talt - så kan jeg ikke se hvad det er jeg skulle betale for?

Lige nu har jeg mulighed for at skrive med andre iværksættere og få feedback på mine overvejelser samt komme med mit til andres. Hvad mere skal jeg bruge?

Men måske hvis "Og meget meget mere..." blev udspecificeret, kunne det være jeg kunne se det.

Det er garanteret alle tiders og uovertruffen smart - men jeg kan bare ikke se hvad jeg får? Måske bare fordi jeg ikke synes jeg har brug for de ting der er listet. Dunno. Jeg synes jo bare amino er alle tiders som alm. bruger. :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:40

Kim Bang:

Jeg har kigget på det et par gange, men ærlig talt - så kan jeg ikke se hvad det er jeg skulle betale for?

Lige nu har jeg mulighed for at skrive med andre iværksættere og få feedback på mine overvejelser samt komme med mit til andres. Hvad mere skal jeg bruge?

Men måske hvis "Og meget meget mere..." blev udspecificeret, kunne det være jeg kunne se det.

Det er garanteret alle tiders og uovertruffen smart - men jeg kan bare ikke se hvad jeg får? Måske bare fordi jeg ikke synes jeg har brug for de ting der er listet. Dunno. Jeg synes jo bare amino er alle tiders som alm. bruger. :)

Du kommer vel med til den fest som Martin T. hoster i Miami December 2010 Cool

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00

Det lyder spændende med Miami - som alm. medlem, bliver man så serveringspersonale?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)