Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os blive plus medlem for 48 timer!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Thorborg & Crew

Jeg har en ide til hvordan i nemmere kunne få budskabet om hvorfor man skal købe plus ud til folk. I har nok tænkt tanken selv men her kommer den ud så der måske kommer nogle meninger om det.

Hvis nu i lade nye medlemmer samt alle medlemmer som ikke er plus være plus for f.eks 48 timer, på den må kan folk selv danne sig et billede af om det er noget de syntes de vil smide det efter min mening lille beløb efter!

Bare et foreslag....

/allan

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Hvis du synes det er et lille beløb hvorfor køber du det ikke?

Med alle de fordele du får kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle gøre det?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:51
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hvor meget kan man reelt når at finde ud af på 48 timer?

Man kan se hvordan ens signatur med billed eller flere links ser ud, og evt se hvem der har givet en positive eller negative stjerner tidligere...

Skulle det kunne overbevise nogle, så fatter jeg ik, at de ik allerede er Plus´er!

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Mon ikke det handler om at Allan står og mangler noget af det funktionalitet man får som Plusser i en begrænset periode og derfor ikke vil købe et helt års medlemsskab ;).

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Indifferent Jøsses det var ment som et forslag, og jo jeg køber det ... "når det passer mig "

Hvor er det dog ærgeligt man ikke kan oprette en tråd uden at blive personligt overfaldet af andre aminoer No

/allan

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:01

Jeg synes rigtig godt om forslaget Allan, og synes bestemt heller ikke det er helt fair at du skal overfaldes pga. dit fantastiske forslag.

Dog har jeg hele tiden synes det ville være en rigtig god idé at have den "fulde" pakke "PLUS" og så en lidt mindre pakke, hvor man måske ikke får alle funktionaliteterne, men dog nogle af de mest populære - på den måde tror jeg der ville komme flere betalende medlemmer, så jeg håber faktisk lidt Mr. Thorborg læser dette Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:03

Fashion-Seller:

Man kan se hvordan ens signatur med billed eller flere links ser ud, og evt se hvem der har givet en positive eller negative stjerner tidligere...

Skulle det kunne overbevise nogle, så fatter jeg ik, at de ik allerede er Plus´er!

Ja man skulle på en måde ikke lukke op for hele pakken men lade folk snuse :)

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:05

Frederik - DirectHost:
Dog har jeg hele tiden synes det ville være en rigtig god idé at have den "fulde" pakke "PLUS" og så en lidt mindre pakke, hvor man måske ikke får alle funktionaliteterne, men dog nogle af de mest populære - på den måde tror jeg der ville komme flere betalende medlemmer, så jeg håber faktisk lidt Mr. Thorborg læser dette Smile

Ja det var da en lige så god ide Wink

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:10

Allan Hansen:

Ja man skulle på en måde ikke lukke op for hele pakken men lade folk snuse :)

Jeg kan sagtens se din pointe, men som det ser ud pt, så giver 48 timers gratis plus ik det store. For bøgerne, annonce kroner osv vil jo ik være inkluderet, og det efterlader kun signatur og de famøse stjerner tilbage...

Men i fremtiden, når der evt er flere funktioner, så kunne det være et smart tiltag...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:25

gweb:

Mon ikke det handler om at Allan står og mangler noget af det funktionalitet man får som Plusser i en begrænset periode og derfor ikke vil købe et helt års medlemsskab ;).

Nu havde jeg tænkt mig at blive på Amino længere end en begrænset periode, men at jeg skulle vente til jeg var blevet plus med at oprette indlægget var jeg ikke klar over Skype-ItWasntMe

Men nu er jeg pluds medllem og vil stadig gerne opfordrer Amino til at give folk en smagsprøve Frederik - DirectHost kom med et godt bud ...

/allan

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)