Jeg har en ide til hvordan i nemmere kunne få budskabet om hvorfor man skal købe plus ud til folk. I har nok tænkt tanken selv men her kommer den ud så der måske kommer nogle meninger om det.
Hvis nu i lade nye medlemmer samt alle medlemmer som ikke er plus være plus for f.eks 48 timer, på den må kan folk selv danne sig et billede af om det er noget de syntes de vil smide det efter min mening lille beløb efter!
Mon ikke det handler om at Allan står og mangler noget af det funktionalitet man får som Plusser i en begrænset periode og derfor ikke vil købe et helt års medlemsskab ;).
Jeg synes rigtig godt om forslaget Allan, og synes bestemt heller ikke det er helt fair at du skal overfaldes pga. dit fantastiske forslag.
Dog har jeg hele tiden synes det ville være en rigtig god idé at have den "fulde" pakke "PLUS" og så en lidt mindre pakke, hvor man måske ikke får alle funktionaliteterne, men dog nogle af de mest populære - på den måde tror jeg der ville komme flere betalende medlemmer, så jeg håber faktisk lidt Mr. Thorborg læser dette
Dog har jeg hele tiden synes det ville være en rigtig god idé at have den "fulde" pakke "PLUS" og så en lidt mindre pakke, hvor man måske ikke får alle funktionaliteterne, men dog nogle af de mest populære - på den måde tror jeg der ville komme flere betalende medlemmer, så jeg håber faktisk lidt Mr. Thorborg læser dette
Ja man skulle på en måde ikke lukke op for hele pakken men lade folk snuse :)
Jeg kan sagtens se din pointe, men som det ser ud pt, så giver 48 timers gratis plus ik det store. For bøgerne, annonce kroner osv vil jo ik være inkluderet, og det efterlader kun signatur og de famøse stjerner tilbage...
Men i fremtiden, når der evt er flere funktioner, så kunne det være et smart tiltag...
Mon ikke det handler om at Allan står og mangler noget af det funktionalitet man får som Plusser i en begrænset periode og derfor ikke vil købe et helt års medlemsskab ;).
Nu havde jeg tænkt mig at blive på Amino længere end en begrænset periode, men at jeg skulle vente til jeg var blevet plus med at oprette indlægget var jeg ikke klar over
Men nu er jeg pluds medllem og vil stadig gerne opfordrer Amino til at give folk en smagsprøve Frederik - DirectHost kom med et godt bud ...