Jeg er som så mange andre kvinder på udkig efter de perfekte julegaver til mændene i mit liv:
Kæresten (selvstændig håndværker, 40 år)
Min far (79 år)
Mine brødre (landmand, 45 + selvstændig, 50 år)
Min gode kammerat (sælger, 50 år)
Min søde nevø (bandit, 8 år)
Har I ikke lige kvikke og kreative idéer til, hvad man dog giver til mændende, der dybest set ikke mangler noget? Hvad ønsker I jer selv af pudsige gadgets og personlige gaver?
Jeg har lige haft fødselsdag her d. 16 december og fik en super gave af min kæreste.
Jeg har heller ikke haft så mange ønsker i år, og min kæreste har derfor været inde på gavekortet.dk og givet mig chancen for at SELV har få lov at køre en Lamboghini med 500 hestekræfter :D Synes det er en fantatisk gave, og glæder mig helt vildt! :)
P.S. Jeg synes ikke jeg er at finde på din liste? - Det må da være en fejl!
Rigtig god jul herfra!
Det er da fordi, Lotte allerede har købt din gave...
Hendes liste er jo kun over dem, som hun mangler at købe til.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er lidt svært at anbefale gaver, når vi ikke kender gave-budgettet.
Men her kommer gaverne, som de sandsynligvis IKKE har i forvejen:
Kæresten (selvstændig håndværker, 40 år) Online backup.. håndværkere tager ellers aldrig backup.
Min far (79 år) Et lynkursus i brug af Facebook / Tweeter.
Mine brødre (landmand, 45 + selvstændig, 50 år) Online backup.. landmænd tager heller aldrig backup.
Min gode kammerat (sælger, 50 år) Online backup.. nogle sælgere tager heller aldrig backup.
Min søde nevø (bandit, 8 år) Ja, den er svær.. online backup vil nok ikke gøre dig til årets favorit tante. Her er et eller andet Computer Spil eller et spil til Nintendo DS'en nok mere hot.
Min søde nevø (bandit, 8 år) Køb nogle stykker af denne mini racer, og både din nevø og resten af familien vil få en masse sjove timer med race.
Anyway.. Hav en rigtig Glædelig Jul!
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ja, en næsehårs-trimmer er sikkert lige så hot til en 8-årig som online backup er.