Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med 101domains.com ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften...

Er der nogen der har erfaringer med www.101domans.com i forhold til køb af domæner?

Gode som dårlige !?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 11. Jun 09
Skrevet kl. 13:10

Anyone ?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:21

Hvis du har behov for at spørge ... så lad være med at handle der.

Derudover virker det virkelig som et fuskerfirma hvis du spørger mig !

Tilmeldt 11. Jun 09
Skrevet kl. 15:04

Har du erfaringer med dem ? - Hvilket site vil du så anbefale til at købe "eksotiske" domæner ?

mvh. Anders Holm

Fra Næstved
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:08

Hej Anders :)

Jeg har brugt http://active24.se/ til at købe alle mine domainer på nær .de

Det er super priser de har, og de er hurtige, og deres support er også kvikke, så der køber jeg også fremover :)

Mvh

Morten

Tilmeldt 11. Jun 09
Skrevet kl. 22:39

Nu synes jeg jo ikke lige frem at active24.se tilbyder "eksotiske" domæne... De har jo ca. de samme som one, surftown, unoeuro og alle de andre...

Men tak for tippet Yes

mvh. Anders Holm

Fra Næstved
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 07:41

hehe ok, hvad er exotiske domainer?

Tilmeldt 11. Jun 09
Skrevet kl. 15:56

Ja okay... underskylder selvfølgeligt min manglende forklaring... med udtrykket "eksotiske" domæner mente jeg domæner som man selvfølgeligt ikke sådan lige kan registrere med de almindelige domæne/hosting firmaer såsom One, unoeuro, surftown mm...

Et site hvor man fx. kan registrerer domæner fra markedonien (.mk) eller fra oman (.co.om) eller fx. andre lignende.. "hard to get" domæner...

Nu står jeg ikke og mangler domæner til markedonien eller oman - dette var bare et eksempel...

mvh. Anders Holm

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)