Hej alle. Vi havde netop gået ind i et samarbejde, så vi kunne få leveret bla. voks produkter (idHair, renati, americanCrew osv.) Men de er selvfølgelig hoppet fra igen, derfor søger vi nu seriøse firmaer se på nedestående pukter det er varer vi har interesse i. Kom gerne selv med dine varer også. Vi har også interesse i varepartier, dog ikke til denne side! kun kontakter hvor vi kan blive ved og bestille! Ja, vi søger altså ikke personer der liiige har 50 bøtter voks de vil af med, vi har allerede nu bestillinger og er også allerede nu godt i gang. Derfor vil jeg kun have seriøse kontakter til dette projekt. Vi søger produkter til nedenstående punkter, kontakt mig gerne hvis det er noget du har / kan få.
Sagt på en anden måde. ALT TIL UNGE, vi er netop ved og åbne siden www.shop2hair.dk men mangler altså stadig masser af leverandører på ovenstående. Håber på en masse gode svar, ellers ønsker jeg da bare en rigtig god jul til alle :) |
Hej Rasmus,
Gå evt. ind på min hjemmeside www.passionmade.dk. og se om det kunne være noget :)
Jeg laver smykker og tørklæder til piger/kvinder.
Mange julehilsner herfra også
Pia Schack