Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Voks, mærkevarer, mobiler, smykker HJÆLP OS MED DANMARKS BEDSTE WEBSHOP TIL UNGE!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi havde netop gået ind i et samarbejde, så vi kunne få leveret bla. voks produkter (idHair, renati, americanCrew osv.)

Men de er selvfølgelig hoppet fra igen, derfor søger vi nu seriøse firmaer se på nedestående pukter det er varer vi har interesse i. Kom gerne selv med dine varer også.

Vi har også interesse i varepartier, dog ikke til denne side! kun kontakter hvor vi kan blive ved og bestille!

Ja, vi søger altså ikke personer der liiige har 50 bøtter voks de vil af med, vi har allerede nu bestillinger og er også allerede nu godt i gang. Derfor vil jeg kun have seriøse kontakter til dette projekt.

Vi søger produkter til nedenstående punkter, kontakt mig gerne hvis det er noget du har / kan få.

• Voks dette er det vigtigste lige nu vi søger bla. idHair, Renati, HH simonsen, AmericanCREW mf. evt. samarbejde med frisør
  • Tøj kun mærkevarer: sko, tøj, mv.
  • Accessories, smykker til piger & drenge, hårpynt, bælter punge mv.

Sagt på en anden måde. ALT TIL UNGE, vi er netop ved og åbne siden www.shop2hair.dk men mangler altså stadig masser af leverandører på ovenstående.

Håber på en masse gode svar, ellers ønsker jeg da bare en rigtig god jul til alle :)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Herning
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:16

Hej Rasmus,

Gå evt. ind på min hjemmeside www.passionmade.dk. og se om det kunne være noget :)

Jeg laver smykker og tørklæder til piger/kvinder.

Mange julehilsner herfra også

Pia Schack

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:26

Hej Pia.

Super fine varer du har, jeg vil dog gerne holde det lidt inden for ''mærkevarer''-

Du er dog gemt, så ser jeg på det. Hvis vi kommer til et samarbejde, vil du så have interesse i dropshipping?

Vi kan lige have en videre dialog på vores mail info@rengoringssalg.dk

Handel med varepartier via Trademen

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 21:38

Jeg kan nok hjælpe dig fra det nye år.

Mail: Lasse@lykkemedia.dk

Mvh Lasse

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 03:31

Prøv at kontakte mig på patrick @ barkowski . dk

Kan være jeg kan skaffe dig en god aftale på ID

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:08

Hej Rasmus

Hvad angår smykker i rustfrit stål, tin, sølv, guld med eller uden satte sten kan jeg hjælpe, der vil ikke være problemer med levering da producenterne gemmer formerne.

Mht. kosmetik og hår produkter er jeg lidt usikker omkring de gældende regler i EU, men de blev skærpet, og derfor kan jeg ikke med sikkerhed sige at sådenne produkter kan leveres, har i en ide om eget mærke så har jeg kontakt til en producent der laver aller former for kosmetik, sæber, shampoo, hår voks osv.

Dog skal der lidt volume på før at der er noget at spare, produktion her i Thaialnd generalt meget billiger end i Europa.

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)