Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVad vil det her koste?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har fundet en rigtig fed gratis template til Wordpress som jeg gerne vil bruge.

Da jeg ikke har nogen programmeringsmæssige færdigheder ha rjeg overvejet at lægge tilpasningen ud på amino freelancer.

Men inden jeg gør det har jeg et simpelt spørgsmål:

Hvad vil det koste at:

Få en til at installeres wordpress på one.com for mig?

Tilpasse templaten til mit behov(indsætte logo og gøre plads til adsense)?

Installeres "all in one SEO" plug in?

Håber nogen kan være behjælpelig

MVH NIL

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:42

Hej Nil,

Emil (hyldeborg.dk) gør det for en flad 50'er Smile

Forsat god søndag.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 17:56

En cirka pris hvis jeg skulle lave det, ville ligge på mellem 1000 og 3500,- kr. Men jeg bliver nødt til at have noget mere info før jeg kan give en præcis pris. Du kan fange mig på michael@skalspc.dk eller 5124 2461 så kan vi tage en nærmere snak om det. Ganske uforpligtende.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:11

NIL:

Få en til at installeres wordpress på one.com for mig?

Du skal ikke bruge One.com

NIL:

Tilpasse templaten til mit behov(indsætte logo og gøre plads til adsense)?

Max 500kr ... det tager ikke mere end en time for en dygtig HTML-gut, og selv hvis du finder en af dem som arbejder for 2-300kr i timen kan det ikke tage mere end en time til halvanden :)

NIL:

Installeres "all in one SEO" plug in?

Det rigtig spørgsmål hedder "Og sørge for den tekniske implementation søgemaskineoptimeringen" .. der findes andre løsninger end den du nævner, og den du nævner er noget knald :)

Held og lykke med projektet.

Dbh

Mikkel

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:37

Mikkel Mikjær Christensen:
Du skal ikke bruge One.com

Det er vi enige om...

Mikkel Mikjær Christensen:
der findes andre løsninger end den du nævner, og den du nævner er noget knald :)

Det er vi så ikke så enige om .. all in one seo er et fantastisk plugin, hvis du husker at sætte indstillingerne korrekt... Ja, der findes et bedre plugin, hvis du er en nørd, men det er jo kun sådan nogle som os, Mikkel, der er det - for almindelige mennesker er All in one SEO det bedste plugin du kan installere for SEO optimering af din Wordpress blog..

Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 20:19

Tak for svarene. Må jeg spørge, som uvidende, hvad er det der gør one.com så dårligt?

Brian Brandt:
Ja, der findes et bedre plugin, hvis du er en nørd, men det er jo kun sådan nogle som os,

Må man evt høre hvad det plugin hedder?

NIL

Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 20:20

Tak for svarene. Må jeg spørge, som uvidende, hvad er det der gør one.com så dårligt?

Brian Brandt:
Ja, der findes et bedre plugin, hvis du er en nørd, men det er jo kun sådan nogle som os,

Må man evt høre hvad det plugin hedder?

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:19

Jeg ved godt, at der er mange, som ikke bryder sig om one.com. Men det kommer jo lidt an på, hvad man skal bruge siden til, hvor mange besøgende, der kommer osv. Jeg er meget tilfreds med one.com, herunder at de chatter med mig klokken l... om natten, når jeg ikke kan finde ud af et eller andet. Stort set ingen nede-tid. Og det er billigt, så hvis man skal have mange domæner oppe at køre uden at tjene en million, så er et et godt sted at starte.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk - som klarer sig fint på one.com :-)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 22:24

Anette Sand/Regnskabsskolen:

http://anettesand.dk - som klarer sig fint på one.com :-)

Hvis anettesand.dk ligger på one.com, så vil jeg anbefale, at du IKKE opdaterer automatisk til version 2.9 - for så går din hjemmeside ned, og så har jeg dig i røret 5 minutter efter for at skulle redde kastanjerne ud :-)...

Automatisk opdatering af Wordpress virker ikke længere på one.com - det gjorde det faktisk tidligere, men kravet til auto update af WP er steget, og der har one.com ikke fulgt med...

og til all in one seo alternativet, så tænker jeg på headspace 2 - http://urbangiraffe.com/plugins/headspace2/

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:51

Kom nu, Brian: Vi har en fin arbejdsdeling: Jeg roder, du rydder op....

Nå, men så må jeg jo vente med at opdatere, til jeg får grønt lys. Indtil nu - og jeg skal lade det være usagt, hvad der sker med automatiske opdateringer til 2.9 hos one.com - har jeg bare været udmærket tilfreds. Det er såmænd det hele. Men måske kan nogen anbefale andre, tilsvarende billige løsninger, som er bedre?

Dbh
Anette
med http://anettesand.dk, som i følge Brian ikke har det så godt på one.com alligvel Wink

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)