Hej Amino brugere! Jeg har en højloftet lagerhal på 300 m2 ca. 40 min fra KBH. Halvdelen af hallen bruger vi selv, og den anden halvdel har indtil nu været brugt til opbevaring af varer for en kollega. Kollegaen har nu fået sit eget, og vi står derfor med en halvtom hal. Jeg har ikke planer om at flytte, da den ligger rigtigt og der stilles forholdsvis store sikringskrav inden for vores branche. Jeg har tænkt lidt over hvad man kunne bruge den til, men søger lidt erfaringer og input: Der er idag pallereoler (som bliver men kan fjernes) til ca. 35 paller.
Det er ikke essentielt for os at få det brugt, men det trykker mit iværksætterhjerte at det ikke bliver udnyttet. Jeg ser argumenter for og imod. Vi vil helst have så lidt arbejde og ansvar som muligt med det, og ville egentlig bare have noget af lejeprisen hjem. Der er bemanding i lokalerne alle dage 9-16 og i weekenderne er vi der næsten døgnet rundt. Lokalerne er sikret med alarm, videoovervågning m.v. i forhold til forsikringsselskabets krav.
Så nogle ideer til hvad jeg skal gå efter at bruge den til??
|
Hej.
Jeg har selv længe haft et større antal kvm. ekstre, nu er vi så egyndt og tage lidt kunder ind til pakning og forsendelse (pluk og pack).
Du nævner det jo faktisk selv i din tekst, det tager selvfølgelig tid. Og du vil temlig sikkert bare have det lejet ud (hvilket da også vil være nemmere),
Jeg tror bare det er svært og leje ud nu.... Men hvvis ovenstående kunne være noget høre jeg gerne fra dig, da jeg har et par stykker på sjælland som mangler et sted hvor firmaet vil overtage alt lager administration.
glæder mig til og høre fra dig - info@rengoringssalg.dk
God jul :-)