Er der virkelig ikke flere aminoer der vil have en hygge dag ???
Mikkel
Hej Mikkel,
Idéen og initiativet fejler bestemt ikke noget.
Men at forsøge at arrangere en julefrokost mindre end en uge før juleaften - uden at bringe datoer i spil, giver ikke de bedste odds for et stort antal deltagere.
Jeg kunne bestemt også være en af deltagerne til sådan en julefrokost sammen med en masse andre iværksættere.. super initiativ.. Men jeg kan personligt ikke presse en julefrokost ind så sent i min kalender..
Jeg foreslår, at det i stedet bliver en påskefrokost .. eller en iværksætter-julefrokost annonceret i fantastisk god tid til 2010's julefrokost sæson.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er sikkert også nemmere at få fok med på, da der ikke er så mange med påskefrokosttraditioner som julefrokosttraditioner.
Så kan man jo starte en tradition.. "Amino påskefrokost".
Hvorfor i øvrigt presse ædegilderne sammen i november/december?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn