Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel og info om karakter på Amino

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontant:
Har man ikke hele tiden kunnet det? Altså nederst i sit indlæg.

Jo..... nu er det bare samlet et sted; Klik på "Afsender og karakter kan ses af Amino Plus-medlemmer"

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:12

Siden Findes Ikke

Denne side er desværre blevet væk og det er vi kede af. Prøv at bruge Søgefunktionen til at finde det du leder efter.  Sad
Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 18:34

Kører du på testsitet? Funktionen findes desværre kun tilgængelig på www.amino.dk i øjeblikket.

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min menig om stjerner

jeg ved da godt nogle bare afgiver stjerner for sjov og ballade og for at fremstå at de bedre derfor synes jeg det er en super tilføjes , da jo nogle gange kan se det er firmaer der vil sælge noget der giver negative karakterer i fuld skala , så det ser ud til man du absolut skal have fuld nye hjemmeside eller det er pga. du har personligt imod person , vidste det især kan ses vidste det gentager sig.

Hvordan jeg forstår stjerne karaktererne

5 stjerner afgives ved det perfekt svar uden fejl

4 stjerner afgives ved godt svar med få mangler

3 middel svar svare du delvis på spørgsmålet med få fejl

2 rimelig svare du svar delvis spørgsmålet med flere fejl og mangler

1 dårligt du svare forkert i hele spørgsmålet og direkte mis visende , eller tilsviner andre .

Vidste du synes det er direkte eller forkert eller delvis forkert , er det bedste du kan gøre at kommentere indlægget og så denne person forstår hvorfor det er dårligt

Vidste indlægget er super , ville det selvfølgelige være bedste du kommentere hvorfor det er så godt

Vidste du bare afgiver kun 5 plus eller 1 minus , uden at kommentere hvorfor tilføjer du debatten intet og du ødelægger direkte debatteren vidste der kun afgives yderpunkterne , da dette er forum hvor vi debattere imellem eller hinanden vi spørger hinanden til råds om spørgsmål og svare , på den bedste vis vi kan

med over 42.000 medlemmer kan vi umuligt aldrig blive enig alle samme ,

Disse tilføjedes at vi kan se hvem der afgiver stjerner håber jeg løser disse problemer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
Vidste du bare afgiver kun 5 plus

Det er da en nem og bedre måde at understrege at man er enig i det synspunkt der er givet udtryk. Da bedre end at skrive "5 stjerner fordi jeg er enig"....

Henrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:01

Henrik Krogh:

Mikael christiansen:
Vidste du bare afgiver kun 5 plus

Det er da en nem og bedre måde at understrege at man er enig i det synspunkt der er givet udtryk. Da bedre end at skrive "5 stjerner fordi jeg er enig"....

Henrik

Tit ved jeg ikke hvorfor man får 5 stjerner

Tit ved jeg ikke hvorfor man får en minus stjerne

Med vi er alle forskellige mennesker og forstår tingene forskellige , at jeg ikke forstår hvorfor minus eller plus er afgivet , så er det aktuelt for ellers kan jeg ikke bruge det til noget de plusser og minusser., da vi to ikke er ens f.eks. Og jeg da jeg ikke er enig i dig , at bare af give 5 stjerner siger ikke helt præcist hvorfor du er enig altid , det eneste jeg ved du er enig ,,men hvorfor er du enig ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)