Jeg kender udmærket Miinto, og vil ikke anbefale jer at få E-mærket. For det første er der lavet en del undersøgelser, som underbygger at det ikke kan betale sig.
Derudover så kigger de unge langt fra efter mere troværdighed. De fleste er unge, og især dem i jeres kernemålgruppe er rigtig trygge ved nettet - ellers havde de købt tøjet i butikkerne.
Fedt at du kender til miinto, håber u haft fornøjelsen af at handle hos vores butikker :)
E-mærket koster omkring 400 kr. om mdr. plus en mindre oprettelse, så der skal ikke mange kunder til for at tilbagebetale mærkets pris. Jeg vil dog gerne have nogen der har haft erfaring med mærket eller dokumenteret virkning/ikke virkning. Da det selvfølgelig også er penge som du selv nævner.
Jeg kigger på dit link, og håber på at blive klogere.
Så vidt jeg husker, så var der nogle herinde der indgik et samarbejde om at checke det. Een havde en shop...en anden lysten til at teste med Google web optimizer.
Det giver ingen fordel for din målgruppe eller dig. Det vil dog ikke skade at du lidt mere tydeligt viser at det hele er sikkert, hurtigt, med fuld returret i 14 dage osv.
Det tror jeg, at de unge lettere kan relatere til - mange inkl. mig selv, bruger en del tid på at undersøge anmeldelser af webshops og produkter, hvis de bevæger sig "rundt" i en ny, interessant internetbutik.