Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af .CO.UK domæne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige igang med at købe domæner og webhotel hos Web10, men når jeg vælger co.uk domæne, så står der "Jeg accepterer de generelle betingelser for uk-domains." kan jeg bare trygt købe domænet?

Så har jeg lige en anden ting, når jeg kigger på min bestillingsliste, så er der pludselig smidt 180 kr. ekstra på regningen. "Ekstra domæner hosting: - 3 x 12 måneder x 5,00 DKK."   Jeg har bestilt 3 domæner, men er det normalt man lige smider 180 kr. ekstra på? Nedenstående er  bestillingslisten.

______.com  DKK 56,25
 fjern ______.dk  DKK gratis
 fjern
______.co.uk
DKK 75,00
 fjern ______.de  DKK 75,00
Ekstra domæner hosting:
- 3 x 12 måneder x 5,00 DKK   
DKK 180,00
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:33

Ingen som kan hjælpe?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:05

Danobelitz:

Jeg er lige igang med at købe domæner og webhotel hos Web10, men når jeg vælger co.uk domæne, så står der "Jeg accepterer de generelle betingelser for uk-domains." kan jeg bare trygt købe domænet?

Er der ikke et aktivt link videre til de betingelser, så du kan læse dem igennem, før du køber?

(Ellers er der vist umiddelbart ikke nogen mærkværdigheder ved co.uk-domæner, og jeg ville ikke have nogen problemer ved at købe uden at have læst de specifikke betingelser. Men læs selv betingelserne og se, om der er noget i dem, der ikke passer dig).

Danobelitz:

Så har jeg lige en anden ting, når jeg kigger på min bestillingsliste, så er der pludselig smidt 180 kr. ekstra på regningen. "Ekstra domæner hosting: - 3 x 12 måneder x 5,00 DKK."   Jeg har bestilt 3 domæner, men er det normalt man lige smider 180 kr. ekstra på? Nedenstående er  bestillingslisten.

Det er åbenbart sådan hos Web10, at du har et enkelt domæne med i din hostingplan, og hvert ekstra domæne koster 5 kr. pr. måned. Alternativt skal du købe hosting hos et af de firmaer, der tilbyder tilknytning af flere domæner for samme pris.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)