Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælper det enlig ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen derude i kulden ..

Jeg har lidt på min side www.ballonnord.dk

sat alle balloner med tryk ned, tilbud, normalt 2,75 kr pr stk nu 2,00 kr pr stk.. 100 stk, normalt 199 kr nu 150 kr.

tror i det hjælper på at folk køber flere eller er det ligemeget når det ikke er mere ?

Håber i kan hjælpe

Hilsen
Thomas Lund

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 11:00

Hej

Jeg tænker på om de 100 balloner pr. pose af én slags måske er for meget?

Jeg ville måske forsøgsvis lave en pose med blandede balloner, -sådan bare for lige at prøve det af.

Michael

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 11:03

Hejsa..

Sådan der måske er 10 af hver sådan en lille pakke ?

var en god ide !

Fra Skanderborg
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:22

Hej Thomas,

det er ikke nødvendigvis størrelsen på prisnedsættelsen der er afgørende - de fleste af os reagerer helt ubevidst positivt på en besparelse. Vi elsker at gøre en god handel, og derfor har den slags tilbud med før/nu-priser normalt en god effekt. Især hvis vi har fornemmelsen af at det er kortvarigt.

Men samtidig er der visse konventioner, f.eks. at rød signalerer "tilbud". Derfor gør man normalt det omvendte af dig: skriver førprisen med grå/sort og tilbudsprisen med rødt. Men der kan selvfølgelig være en årsag til at du går mod strømmen ;o)

Hilsen
Linda

Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 11:30

Det hele kommer lidt fordi - de balloner jeg sælger har andre ballon firmaer også . og den vil jeg ikke såå gerne have for man skal have noget unikt derfor er jeg ved at skamme nogle balloner som jeg bliver den eneste der sælger! på den måde er jeg jo den eneste folk kan få dem ved = vil de havde netop de balloner såå er der kun mig - dem jeg har nu kan man få andre steder

Du har helt ret ;) man skal ikke være som alle andre ..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)