Er der nogen som har et godt forslag til hvordan man mest enkelt får lavet noget elektronisk markedsføring i en butik, hvor en skærm viser nogle still billeder med gode tilbud. Ikke levende billeder.
Man kunne sætte en skærm op med en computer tilsluttet, men findes der en enklere (og billigere) løsning?
Har selv tænkt på en digital fotoramme hvor jeg kunne lave de billeder som skulle vises. Den ville meget let kunne stå og skifte billederne, men jeg kan ikke finde dem større end 10 - 12 tommer.
Jeg har flere gange (både til butikker, sportsklubber, foreninger osv.) lavet en løsning til det du søger. Det jeg har gjort er at jeg har købt den skærm som jeg syntes passer til stedet den skal hænge. Så har jeg lavet nogle billeder eller film til kunden, smidt den over på en SD kort, CD, eller DVD som bliver afspillet i skærmen. Du må gerne kontakte mig hvis du vil have mig til at lave det. Ellers held og lykke med det.
Mange nye fladskrærme har en funktion hvor du kan sætte et SD kort eller et USB-stik til fjernsynet. Dette kunne være løsningen, men tjek lige ud i forretningen hvordan det fungerer. Alternativt kan du også bare købe en DVD-afspiller, brænde dit slideshow ud og sætte DVD'en på repeat.
Uanset hvad du ender op med, er her et unverselt hint. Du skal vælge et system som har indbygget autostart! al strøm i en butik kører på en sluk/tænd-alt opsætning, dvs. du må ikke forvente at butikspersonalet kommer og tænder netop din løsning hver dag og venter til alt er startet op, for så at trykke på play. ligesom at de heller ikke kommer og trykker på play igen efter at en dvd er afspillet.
Dan Kjærsgaard Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk