Partner søges til at iværksætte et nyt fitnessmagasin. Projektet er stadigvæk under udvikling, og ligger for tiden lidt stille, indtil jeg får en eller flere partnere med de rette kvalifikationer med ind over. Der skal ikke investeres penge, men derimod en hel masse tid. Interesse for fitnessverden vil klart være en fordel, men ingen betingelse. Magasinet vil primært henvende sig til de seriøst trænende, et segment der bliver overset i Danmark da de fleste fitnessblade henvende sig til kvinder. Altså mere målrettet, og ikke for meget ”tøsesnak”. Der vil/skal være en hjemmeside til at understøtte magasinet med forums/annoncer osv. På kort sigt skal vi prøve at få et ”demomagasin” i trykken. Og viser det sig at være en succes, så skal projektets langsigtede mål nok være inden for rækkevidde.
Vil du være med, og vil godt bruge tid samt få noget erfaring? Kun seriøse svar, tak.
Jeg selv er iværksætter, tidligere ejer af et fitnesscenter. Kender til fitnessbranchen. Jeg har ikke forstand på grafisk design og medieproduktion, derfor dette opslag.
DU har forstand på grafisk design, medieproduktion og/eller journalistik. Eller opbygning og administration af website. |
Hvor kan jeg kontakte dig?