Men den sidst faktura er dateret tilbage til 4/11.. Jeg har først i idag fået et kontoudtog fra ham, hvor han har lagt renter på med rentetilskrivning pr. 16/11 påkr. 890,98 og igen rentetilskrivning pr. 11/12 på kr. 1.500,32... Og først idag - pr. 15/12 hører jeg fra ham _ med et kontoudtog, gudhjælpemig... Jeg er underskrevet en selvkautionsforpligtelse, og skal så betale 87.233,08 til ham.... men det er incl. de renter efter forfaldsdatoen, som jeg finder komplet urimeligt.. JEg har intet hørt fra ham tidligere.. SÅ HAR I KÆRE AMINOER ET PAR FORSLAG TIL AT DET MULIGVIS KAN FORHANDLES NED...
|
Michael,
Først og fremmest undrer jeg mig over at du hænger på den samlede regning og herunder at den kommer bag på dig. Arbejdet som revisoren har udført må da være sket efter aftale med dig? Det kan ikke være rigtig at kurator blot kan bestille arbejde som du efterfølgende hænger på?
Som jeg har skrevet i utallige tråde før så bør der ligge en konkret aftale om hvilke opgaver revisor skal udføre og ikke mindst prisen.
Det positive er, at en revisor ikke bør kunne lægge renter på før de har sendt en faktura - problemet er vist kravet er sendt til kurator og kurator har syltet sagen. Renten bør være let af få forhandlet væk.
Henrik