Ville i leje en Billig nem e-mail ?
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Lars Bo Thomsen
Skrevet
15-12-2009 kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hehe, enten er det en med en meget dårlig dag eller også har personen bare ikke så meget indhold i sit liv..
Man skal selvfølgelig have noget på papir når man laver forretning på den måde..
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
15-12-2009 kl. 20:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Træls, men stå lige frem med info om de pågældende stjerner ;-) Er da nysgerrig..
Ja der skulle selvf være kontrakt på sådan noget leje..
Nu sidder der jo mange "nørder" herinde, men ville en alm webshop ejer have sådan en mail ?..
Synes selv ideen var god da jeg havde Guldmail.dk (ca 3 år siden) og fik så ideen igen, men ved ikke hvor nemt det kan sælges..
Mikkel
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
15-12-2009 kl. 21:06
Svar
Jeg tror de fleste, også med webshop, vil vælge at have something@domain.dk . Det signalerer jo, at de her to ting hører sammen. Altså, at du skriver til det firma som du tror.
Hvis jeg nu havde en belysningsforretning www.nembelysning.dk .. ville du så føle dig bedst tilpas med at skrive til info@nembelysning.dk eller l@mpe.dk ? :)
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
Må man høre hvad de dårlige stjerner kommer for ? :-)
Mikkel
Jeg fik ingen dårlig karma, men det er altså ikke mig der har uddelt til Jer andre
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
15-12-2009 kl. 21:12
Svar
Jeg tror jeg vil tænke hvad er det her nu, med L@mpe.dk og ligge mærke til det samt nok huske det..
Det andet kontakt@domæne.dk ville jeg nok ikke tænke så meget over.. Men bare sende dem en mail
Mikkel
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
15-12-2009 kl. 21:15
Svar
Mikkel, det har du ret i. Det er noget man lægger mærke til - afgjort.
Det jeg kunne tænke mig ville være problemet var, at folk måske ville føle sig utryg ved at skrive til en adresse de ikke kan se hører til - hvis du kan følge mig.
Det svarer lidt til de firmaer, som stadig bruger en hotmail-adresse. Jeg kan ikke se hvor min mail ender.
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Jeg tror jeg vil tænke hvad er det her nu, med L@mpe.dk og ligge mærke til det samt nok huske det..
Det andet kontakt@domæne.dk ville jeg nok ikke tænke så meget over.. Men bare sende dem en mail
Mikkel
Men vil det så påvirker forretningen/webshoppen positivt, at folk husker mailadressen, når det nu intet har med selve forretningen at gøre? :)
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
Har de fleste ikke en kontaktformular anyways?
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
15-12-2009 kl. 21:23
Svar
Kim: Jeg kan sagtens følge dig :-) Men ja der er også mange med @post.tele.dk stadig..
Casper: Jeg ved ikke hvor meget det vil påvirke, men hvordan virker 8x8 Leasy på dig ?
Mikkel
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
15-12-2009 kl. 21:24
Svar
Har de fleste ikke en kontaktformular anyways?
Ved faktisk ikke hvor stor en del der bruger kontaktformular..
Mikkel
Svar