Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til indberetning af moms.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle . 

Vi skal nu indberette moms som alle andre, men vi har lidt svært ved at gennemskue nogle ting, og ved der sidder nogen kloge mennesker herinde, som har styr på det. 

Vi har et event bureau, og i den forbindelse har vores telefonregninger nærmest eksploderet, kan vi trække momsen fra dem?

Vi har også købt en computer, da vores salg foregår online, samt markedsføring m.m. så derfor var det den nemmeste løsning, kan vi trække momsen fra den? 

Håber der er nogen derude der kan give os nogle svar. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:45

Martin:
vores telefonregninger nærmest eksploderet, kan vi trække momsen fra dem

JA

Martin:
Vi har også købt en computer, da vores salg foregår online, samt markedsføring m.m. så derfor var det den nemmeste løsning, kan vi trække momsen fra den? 

JA

Henrik

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:49

I kan trække jeres telefonregninger fra i firmaet, og dermed også momsen, men er det telefoner i selv bruger privat, så skal i beskattes af fritelefon.

Computeren kan i også trække fra i firmaet, og også momsen.. Om Skat så kan finde på at komme og se om i bruger den privat er der sikkert et andet klogt hoved der kan svare på, men jeg ville nu ikke være bange for det.. Smile

Træt af upersonlige broderier på væggene?? www.ditbroderi.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:24

Tak for svarerne, men du siger at vi skal beskattes af fritelefon? 

Hvordan gør vi det? og hvad vil det koste os? 

Samtidig har jeg også hørt at hvis vi har underskud, får vi et højere personligt fradrag

Er det rigtigt, og hvordan kan vi evt. få dette sat igang? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:48

Du kan også kun fratrække halvdelen af momsen på telefonregningen, hvis den bruges erhverv/privat..

Der er 100% fradrag hvis det udelukkende er erhverv, og det er korrekt du bliver beskattet af fri telefoni hvis du også har den til rådighed privat, og det svarer til beskatning af 3.000.

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 17:51
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)