|
Det lyder som en spændene ide, men det du omtaler er det ikke nærmest en folder fremfor en bog, eller harj eg misforstået noget? |
Hej Bent
Stik dem den her:
Så kan de (måske) lære det.
mvh Hans
Debat
|
Det lyder som en spændene ide, men det du omtaler er det ikke nærmest en folder fremfor en bog, eller harj eg misforstået noget? |
|
Hej Bent Stik dem den her: Så kan de (måske) lære det. mvh Hans |
|
Titlen kunne være: "Hva´ så! - moppedreng?" - Ja, hvad kan man forære en moppedreng andet end en "moppedreng" til bog. En brochure tæller ikke - omslaget kan laves af brædder på ½". Så mangler vi bare indholdet... Bent, A&B |
|
Hov-hov Bent. Man skriver ikke "at mobbe" med p, når der er tale om drilleri eller chikane. Måske skulle vi hellere foreslå at bruge tiden til noget andet. Man kan i stedet stykke en e-bog sammen om iværksætteri. Hver virksomhed kunne have 2 sider med div. fotos og deres oplevelser af denne livsform. Stilen bør tilpasses, så en journalist er nok den rette til at skrive den. Var det bedre, for at imødegå div. ukendskab og andre fordomme? Bent, A&B |
|
Det lyder som en bedre idé med en e-bog, hvis man kan finde de rette personer/amino''er, og en journalist/tekstforfatter der er villig til at lægge lidt kræfter i det. |
|
Hej Hans Dit link gav mig selvfølgelig liiiige anledning til også at komme med denne fordom, som jeg ihvertfald har mødt: "Er du startet for dig selv ? Jamen hvem skal så passe børnene og huset" ? Sagt af vores postbud, som er en ældre herre, som helst så at ALLE kvinder blev hjemme i køkkenet.... Tja, nu har jeg jo sådan set også en mand, -og i disse tider, gør det jo ikke noget at han også ser børnehaven indefra og det tog ham da også kun 1 times tid at få startet støvsugeren (Ej, var det lige en fordom fra min side, - den trækker jeg selvfølgelig straks tilbage) ![]() Men blandt ældre mennesker herude på landet er der klart en holdning (fordom) om at det er lidt "synd" for mine børn, at de har en mor, som arbejder SÅ meget.... |
|
Og jeg glemte helt Bent... Altså jeg ved godt at jeg træder totalt udenfor trådens emne, men jeg må altså sige det (og jeg starter altså ikke en selvstændig tråd om dig) ![]() Jeg bliver i så godt humør, når jeg læser dine indlæg. Du skriver så underfundigt og humoristisk (ikke kun lige her). Du må være en sand fryd at have med til fester og hyggelige sammenkomster - og mon ikke dine ansatte og kunder sætter stor pris på dig og din humor... ![]() |
|