Hej amino'er, jeg ønsker at gøre min webshop mere synlig og der ved opnå højere besøgstal og forhåbentligt mere salg. Jeg er ved at indhente tilbud på banner så jeg kan reklamere på internettet samt flyers som jeg kan smide i postkasser rundt om i landet. Jeg ønsker at høre jeres erfaring hvor er pengene bedst givet ud ? Har i desuden nogle hjemmeside hvor det for min webshop kunne være interessant at reklamere. Hvis i selv har en sådan hjemmeside hvad vil prisen så være? Hvordan skal jeg samtidigt komme i kontakt med mulige forhandlere af vores produkter? Har været på messe i herning men dog uden selv at udstille hvilket var med blandet succes? håber på en masse gode input. Med venlig hilsen Branislav |
Få nogle relevante faste links til siden ,helst med tekst links , google har lidt svært at læse tekster i banner , da de fleste banner er jpg billedet banner
lav søgeord optimering på siden forskellige titler på hver side forskellige søgeord på hver side h1 i overskriften i teksterne med dine søgeord i mv. kør siden igennem fra start til slut og søgeord optimere siden , på bedste vis . kør en adwords konto.
Det giver bedste synes jeg.