Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Provisionslønnet partner..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Da jeg forsøger at finde priser på webshop (og webshop program - se evt. mit tidligere indlæg med dette), og så småt gerne ville i gang med at sælge lidt produkter, kunne jeg rigtig godt bruge en samarbejdspartner.

- Du skal kunne lave noget design til de webshops jeg får (eller ændrer i dem senere hen), og helst også have lidt erfaring med webshops (så hvis der skal laves nogle ændringer, at du også kan gøre det - og altså ikke kun designe shoppene)

- Derudover skal der nok opdateres lidt på shoppen, og ligges nogle produkter ind.. 

- der vil måske også blive noget design af visitkort og foldere..

Jeg stiller ingen krav til uddannelse, så længe du kan dit håndværk, arbejder seriøst og er indstilet på at arbejde når "der er brug for det" - det vil altså være freelance baseret..

Da jeg her i opstartsfasen ikke vil være i stand til at betale en fast løn, vil denne være baseret på provision (som vi aftaler).. 

Jeg ville nok helst gøre det lidt mere "frit" og ikke kalde dig for en ansat.. Men ville meget hellere at vi kunne have et lidt mere samarbejdende forhold.. (hvis i forstår?).. 

Men skriv endelig hvis noget af det jeg nævner kunne være interessant for dig, også hvis i skulle have lidt andre betingelser eller ideer, så sig endelig til - er åben for alle henvendelser..

Med venlig hilsen

Uffe.. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)