Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af LilleBi.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Så lige toting mere, nu skal jeg nok stoppe.

10. Samme title på alle sider. I har ikke unikke titler på alle jeres sider. Kan frygte google vil se alle jeres sider som at have samme indhold. I stedet for at de alle hedder LilleBi.dk, så kald dem "Produktnavn - Produktgruppe - LilleBi.dk" eksempelvis "Barnevogsragle med hjerte - Trælegetøj - LilleBi.dk". Title tagget på forsiden burde også indholde andet end "LilleBi.dk" noget med LilleBi.dk - bamser, trælegetøj og meget andet".

 

11. Ingen H1. Dine overskifter Står som grafik, ser også lækkert ud. Men overvej om du ikke kan få lavet samme effekt med en form for tekst. Og så omslut det med <h1></h1> så google kan se at dette er vigtigt.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille

 

Sikke en skøn og flot butik du har, tillykke med den, kan godt forstå du glæder dig til at åbne.

 

Det er en meget flot og overskuelig indkøbskurv, og dejligt, at man løbende kan se hvad man har lagt i kurven.

 

Under betaling står der, at du tager imod Dankort, Visa/dankort og eDankort. Hvordan kan jeg betale hvis jeg nu havde et eDankort? Det gøres ikke på samme måde som med et almindeligt Dankort. Hvis du kan tage imod eDankort, så sæt logoet på også.

 

Teksten "Om Lillebi" er skrevet i jegform, og jeg ville som køber så forvente at dit navn står der også, når jeg ikke kan se dig som ekspedient, så kan jeg godt lide at få et navn på.

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 05:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Flot side... meget bruger venlig + den virker i FireFox... :)


Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille

 

Jeg synes, der er en rigtig flot butik, du har lavet.

Jeg er selv netop lige startet op med en netbutik med salg af børnetøj i mit eget design - så jeg kan sagtens sætte mig ind i, at du må have glædet dig til at åbne.

Held og lykke med butikken!

 

Mange hilsner

 

Line Falkenberg/www.byfalkenberg.dk

 

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille,

 

Ja - alt er vel blevet sagt, men man kan vel aldrig få roser nok, når man er stolt som du sikkert og berettiget er.

Jeg synes det er en flot og dejlig hjemmeside. Virkelig indbydende. Jeg er vild med navnet - og vild med skrifttypen brugt på navnet og overskifterne. Lækker overskuleig måde man kan bladre i samt se varerne på. Jeg er solgt.

Mums - som forældre falder den lige i hjertet

Held og lykke.

 

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
1000 tak for alle roserne, jeg er helt overvældet, og lige så mange tak for den konstruktive kritik. Jeg har skrevet en lang liste!!

Tak til Jesper for udkastet, det ser godt ud og det var pænt af dig at bruge tid på det. Dog beholder vi nok vores menu som den er, da det netop er manglen på kanter som vi selv er helt vilde med i designet. Vi kan dog godt se det rigtige i at det måske er lidt svært at gennemskue om menupunkter kan ekspandere, så det kan være vi lige må kigge lidt nærmere på det.

Det sidste Firefox problem er også løst, så nu virker den i Firefox, IE og Opera - og der burde ikke længere være tekst der flyder ud i bunden. Desuden har vi fået sigende titler på alle sider.

Vi arbejder videre på de 11 punkter jeg yderligere har skrevet ned fra jeres indlæg

Tak igen - og vi modtager gerne mere kritik!

Mvh. Pernille/LilleBi.dk

 

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Pernille''s mand er et godt eks. på at det er godt at have en "n0rd" som kærste m.m.... :)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke ret meget at sige om shoppen, den er super flot dog er der et punkt der irriterer mig, og det er hvor jeg skal indtaste mit postnummer.

I har åbenbart et eller andet der checker postnumre/bynavne "on-the-fly" hvilket gør, at jeg ikke bare kan taste 2770 i feltet, nej først kan jeg taste 2 og så indlæser den et eller andet, så kan jeg taste 7 og så igen vente o.s.v. og det er altså hammertræls. Så vil jeg hellere selv taste bynavnet.

Ellers har jeg ikke andet at sige end flot arbejde

 

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din kommentar! Har du fået denne tråd smidt i din mailboks her til morgen? Det er nemlig en rigtig gammel tråd, 2 år gammel, men pludselig imorges lå den i min mailboks, men jeg spekulerede ikke videre over det før jeg pludselig får et helt nyt svar på den Smile

Jeg ved ikke hvad der er gået galt på amino, men det er da også fint nok at få lidt respons her 2 år efter, der er jo altid noget der kan blive bedre! Jeg forstår ikke helt det med postnummer indtastningen dog, her i min browser tjekker den først når de 4 cifre er tastet ind og der er ingen ventetid, det kommer bare op med det samme, men det er da nok noget vi skal ha' fundet ud af, altså om der er andre der oplever det ligesom dig... Hvilken browser bruger du?

Mvh. Pernille

www.lillebi.dk

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må du undskylde, det er vist en ghost der er løs på Amino, det havde jeg ikke lige set Tongue Tied

Jeg bruger IE 7 på Vista

 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)