Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvon markedsføre jeg en netcafe...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Først vil jeg lige sige at jeg synes det er en kanon fed forum og jeg har fulgt lidt med herinde og synes at I er meget hjælpsomme herinde og jeg vil også prøve at leve op til standarden....

Men nu til mit ?, jeg skal starte en netcafe med ca 100 pc´r, maskiner og inventar aftalerne er på plads og jeg regner med at være oppe og køre medio Februar, jeg har styr på det tekniske men jeg ved ik særlig meget om markedsføring ud over det sædvanlig...men kontanterne er ved skrabe bunden...

Så jeg vil gerne spørge om I har nogle gode ideer til noget billig markedsføring?

Pga low cashflow har jeg tænkt mig flg:

dele flyers ud i lokalområde.

ansætte en studerende og gi ham et skilt så han kan stå på div strategiske steder.

sætte klistermærker forskellige steder.

prøve at få et interview i lokalavisen.

facebook, youtube, blogs ( ved minus om dette men prøver alligevel)

indtil videre har jeg kun dette...Hva synes I? kom med ris, ros og ideer...

BH

Patrick

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 18:18

kan du game paa dem?

For saa vile ungdomsarrangementer og reklame paa forum som tweak, tweakup og hol maaske gi lidt.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:20

Hej Patrick.

Jeg har et par gode idéer, som er afprøvet i praksis og jeg ved at de virker.

Det som gør at man gider at tage på netcafé er for mig og mange andres vedkommende det sociale aspekt. Derudover er det jo en meget demografisk målgruppe, da man ikke rejser over lande og bjerge for at besøge en netcafé :)

Just-play.dk er netop startet i Roskilde. Den første måned kunne man spille til 5 kr. i Timen og det skabte rigtig meget omtale. Derudover lavede de en facebookgruppe hvilket selvfølgelig gjorde at deres navn hurtigt var ude til en masse unge. Jeg vil klart anbefale dig at lave noget lignende med et supertilbud den første måned, evt. også sælge Cola'er til 5/10 kr.

Så snakker folk om dig, og hvis de får en fed oplevelse så skal de nok komme igen, også selvom det koster mere næste gang.

Held og lykke med det!

Mvh.

Casper.

Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 18:40

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

kan du game paa dem?

Ja, alle de nye spil kommer til at være der...og ja god ide med de der forums...de er hermed noteret...

Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 18:58

Casper Blom:
Den første måned kunne man spille til 5 kr. i Timen og det skabte rigtig meget omtale. Derudover lavede de en facebookgruppe hvilket selvfølgelig gjorde at deres navn hurtigt var ude til en masse unge. Jeg vil klart anbefale dig at lave noget lignende med et supertilbud den første måned, evt. også sælge Cola'er til 5/10 kr.

Jeg havde også tænkt mig noget lign...men jeg tænker meget på hvordan jeg skal skabe det sociale aspekt når de nu forhåbentlig er kommet...men lige nu leger jeg med ideer om hvon jeg skal gøre folk opmærksom på at jeg overhoved eksistere...men du har ret jeg skal jo fastholde dem...endnu en vigtig ting at tænke på ....

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:23

Har du overvejet at holde en league/turnering aften?

Arranger en mindre konkurrence hvor folk kan signer op i teams, eller one-on one, alt efter spillet, og konkurrer mod hinanden, med gratis timer for vinderen. Hvis du har mulighed for at gør det på en måde, hvor det ikke give fordele til en af holdene, så smid det op på stor skærm, for eksemplet ved at de alle skal have det, så folk kan følge med.

Du kommer alligevel til at tjener ind på salg of snacks og drikke mens de bruger deres premier.

Du kunne eventuelt holde det som et tilbagevendende event. 

Hvis der er nogle spil med highscore, så kan du også have en top 10 tavle. giv folk en grund til at kommer tilbage for at generober deres første plads.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sociale netværk. Kør nogle sponsorerede annoncer på facebook. Målret demografisk og alder. Så burde du være godt på vej i din lokal område!

Hilsen Dino

webarena.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:49

Dino:

Sociale netværk. Kør nogle sponsorerede annoncer på facebook. Målret demografisk og alder. Så burde du være godt på vej i din lokal område!

Hilsen Dino

webarena.dk

Godt forslag Yes

Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 18:10

Hey..

Tak for alle de gode ideer, de er alle noterede nogen af tingene havde jeg også selv tænkt på men det fedt at få det bekræftet... så takker...men kan jeg få lidt respons på mine marketings ideer, eller nogle nye kreative og helst billige ideer....

Og forresten i min søgen efter inventar stødte jeg ind i en fyr der havde alle mulige ting til restaurations branchen og han solgte det til rimelige billige priser...sig til hvis I eller nogen I kender mangler noget...jeg har bedt ham om at lave en liste med tingene...

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 19:29

Hej Patrick,

Mht. at reflektere på dine egne marketingsstrategier, kan jeg oplyse, at lige præcis flyer-omdeling er en god ide. For det første er det billigt. For det andet virker det. For det tredje ses resultaterne af dit arbejde hurtigt.

Husk i øvrigt at flyers kan uddeles på to måder; husstandsomdeling og hånd til hånd.

Held og lykke. 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)