Hej Allesammen, Først vil jeg lige sige at jeg synes det er en kanon fed forum og jeg har fulgt lidt med herinde og synes at I er meget hjælpsomme herinde og jeg vil også prøve at leve op til standarden.... Men nu til mit ?, jeg skal starte en netcafe med ca 100 pc´r, maskiner og inventar aftalerne er på plads og jeg regner med at være oppe og køre medio Februar, jeg har styr på det tekniske men jeg ved ik særlig meget om markedsføring ud over det sædvanlig...men kontanterne er ved skrabe bunden... Så jeg vil gerne spørge om I har nogle gode ideer til noget billig markedsføring? Pga low cashflow har jeg tænkt mig flg: dele flyers ud i lokalområde. ansætte en studerende og gi ham et skilt så han kan stå på div strategiske steder. sætte klistermærker forskellige steder. prøve at få et interview i lokalavisen. facebook, youtube, blogs ( ved minus om dette men prøver alligevel) indtil videre har jeg kun dette...Hva synes I? kom med ris, ros og ideer... BH Patrick
|
kan du game paa dem?
For saa vile ungdomsarrangementer og reklame paa forum som tweak, tweakup og hol maaske gi lidt.