Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plasticproduktion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er står og leder efter en fremstiller af små plasticelementer til halskæder. Konkret snakker vi om;

Ens farvede plasticvedhæng (muligvis acryl) i en størrelsesorden 5-10 cm * 5-10 cm.

I forbindelse vil jeg høre om det er muligt økonomisk at bestille et mindre antal eller det kun er muligt at få kontakt til en producent hvis man bestiller et stort antal (min. 1000 stk. fx) 

Mvh Mikkel Hyldig

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:25

Hej Mikkel

Det bliver svært for dig at finde en der kan klare opgaven til en billig pris i DK. Der skal laves en form, hvis de ikke allerede har den.

1000 stk. af den type plastdimser er ingenting, og de færreste der reelt gider at bruge tid på det, da de ikke tjener på det i forhold til øvrige aktiviteter,

Se om du ikke kan finde en leverandør i Kina via Alibaba.com og kom evt med på en produktion hvis de laver den type vare i forvejen.

Men for tiden er plastvirksomheder meget travle, jeg anvender en der ejer fabrik i Europa og Kina og damn der er lange ventetider på nye produkter, og dette uanset om de har State of the Art udstyr til formgivning m.v..

Sry M8, men det bliver ikke nemt for dig hvis du forventer en billig pris.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 12. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:34

Hej Mikkel

Jeg kan skære akryl ud i de former du måtte ønske der er dog tale om plader,så emnerne vil være flade men skåret ud i en given figur.

Pris afhænger af tykkelse på pladen, farven, detaljeringsgraden af snittet samt antallet du bestiller.

eksempel 100 stk ca. 8 x 8 cm. 3mm. klar Akryl med mellemsvær udskæring vil jeg kunne klare til en stk. pris på ca. 14 kr. ex. moms og forsendelse.

Hvis det har nogen interesse er du velkommen til at sende fil med mønster og størrelse på emnet samt farve og tykkelse du ønsker, så vil jeg give dig en mere konkret pris.

med venlig hilsen

Aksel Wiberg

Salg@LaserGraphic.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:47

Tak for de brugbare svar :)

Aksel, det lyder interessant og umiddelbart virker 8*8 cm. og 3 mm i tykkelse som fine mål. Jeg vil arbejde på et mønster samt de andre ting og vende tilbage hurtigst muligt. Har I en hjemmeside man kan tjekke evt.?

Mvh Mikkel Hyldig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)