Hej aminoer Jeg er står og leder efter en fremstiller af små plasticelementer til halskæder. Konkret snakker vi om; Ens farvede plasticvedhæng (muligvis acryl) i en størrelsesorden 5-10 cm * 5-10 cm. I forbindelse vil jeg høre om det er muligt økonomisk at bestille et mindre antal eller det kun er muligt at få kontakt til en producent hvis man bestiller et stort antal (min. 1000 stk. fx) Mvh Mikkel Hyldig |
Hej Mikkel
Det bliver svært for dig at finde en der kan klare opgaven til en billig pris i DK. Der skal laves en form, hvis de ikke allerede har den.
1000 stk. af den type plastdimser er ingenting, og de færreste der reelt gider at bruge tid på det, da de ikke tjener på det i forhold til øvrige aktiviteter,
Se om du ikke kan finde en leverandør i Kina via Alibaba.com og kom evt med på en produktion hvis de laver den type vare i forvejen.
Men for tiden er plastvirksomheder meget travle, jeg anvender en der ejer fabrik i Europa og Kina og damn der er lange ventetider på nye produkter, og dette uanset om de har State of the Art udstyr til formgivning m.v..
Sry M8, men det bliver ikke nemt for dig hvis du forventer en billig pris.