Hey aminoer. Vi er et I/S, som skal have lavet et logo til vores firma. Vi er meget åbne for forslag til et logo, eller at hører hvor man evt. kan få et lavet. |
Hvad er jeres branche, og hvad hedder firmaet?
Mvh. Mads
Hvad er jeres branche, og hvad hedder firmaet? Mvh. Mads |
interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing
Brug et reklamebureau. Det kan godt være du synes, det er dyrt, men du får en holdbar løsning, der både teknisk og følelsesmæssigt holder i mange år. En dygtig grafiker har et andet blik for, hvordan man skruer et logo sammen og du skal kunne holde ud at se på det i mange år. Desuden er det vigtigt, at det er velegnet til mange ting, derfor skal det udføres korrekt og leve op til nogle bestemte krav - det er noget af den ekspertice, du får på et bureau. Held og lykke med at finde et godt bureau, som du/I kan arbejde sammen med - det bliver en stor gevinst for jeres firma i sidste ende.
Lone |
Som Lone siger så det meget vigtigt at dette bliver lavet korrekt. Der skal tages højde for flere ting. Formatet skal være korrekt... Jeg personligt er meget træt af at modtage JPG logoer som firmaer har fået lavet, får tinitus når jeg ser den slags :D Dernæst er det vigtigt at dit logo både kan gå fremstå småt som stort. Det også vigtigt at dit logo ser flot ud sort på hvidt, så det ikke behøves alverdens farver før det ligner noget. Held og lykke med processen! |
Hej Jeg kan anbefale Anja Hallsson herinde fra til nogle gode priser på logo design. Hendes hjemmeside er her :
Og hendes amino profil er her : http://www.amino.dk/freelancer/user/5a18f759-d81d-4569-8bbb-9010dd48f874.aspx |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Sagt på en anden måde : Det skal laves i vector |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.