Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Google Groups

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle af de gruppemedlemmer jeg har i min Google groups, har problemer med at redigere i deres profil. Jeg har prøvet at slette dem, og oprette dem igen, men det er, som om der er en fejl, der ikke kan rettes. Jeg har selv uden problemer kunnet redigere i min egen, men når mine medlemmer forsøger, får de blot besked om, at forfatteren ikke findes??? Hrm... er der måske en af jer, der har været ude for det samme, som kan give mig et godt råd?

På forhånd tak for hjælpen og god jule-karma til alle

Karin

Fra Skanderborg
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:39

Hej Karin,

beklager at jeg ikke kan hjælpe - vil bare fortælle at mine medlemmer også oplever besynderlige problemer, som jeg simpelthen ikke kan finde en forklaring på (eller genskabe). Jeg havde egenlig i mit stille sind affundet mig med at Google Groups nok er fejlbehæftet, men lad os håbe, der dukker nogle fornuftige svar op her.

Hilsen
Linda

Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 12:31

Det ser ud som om, det er et problem, der startede for et par uger siden. Det er allerede blevet fremhævet af en del personer på Google Groups Help Forum, så mon ikke det bliver rettet i den nære fremtid.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:07

Tak for svar!

Hvor dejligt at læse, at det ikke kun er mig... lad os håbe at løsningen er på vej :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)