Jeg skal til at lave en side hvor jeg gerne vil vise nogle video klip som brugerne selv uploader, og vil gerne vise et "shot" fra klippet på siden som eksempelvis på www.youtube.com.. men hvordan viser man sådan et shot ?? |
video shot
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
På youtube er det et ganske almindelig .jpg-billede. Så du finder en komponent, hvor du kan loade klippet og gemme en frame som et jpg-billede. Evt. i det øjeblik hvor klippet bliver uploadet, eller lave en daglig kørsel som gør det for alle ny klipvideo. Komponenten skal selvfølgelig understøtter de formater/codecs som dine brugere kan uploade i. |
Alt om både i Danmark
Er du ude efter at score 10 mia. på 1½ år så skal du nok finde på noget nyt ![]() |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Det er meningen at der skal laves et thumb fra videoen automatisk ved upload af videoen... så vil prøve at kigge på FFMPEG....... Tak for svarene.... Og nej skal ikke lave noget som på youtube... :-) |
Lars Det der FFMPEG laver det automatisk en thumb ved upload af video, eller er det noget software hvor jeg selv skal lave thumben efter upload ?? |
|
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)