Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du med i mit leverandørnetværk?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en service, hvor jeg finder gode leverandører for andre virksomheder. For en beskeden pris pr. påbegyndt kvarter finder jeg den leverandør, som matcher mine kunders behov. Derfor er det ekstremt nødvendigt for mig at have et stort netværk og personer, som jeg kan trække på. Derfor: vil du i min leverandørdatabase eller kender du nogle gode leverandører, som du vil dele ud af, så skriv til mig enten på denne tråd eller på fokus@mail.tele.dk

Til de, der lurer på min hjemmeside: Den skal opdateres, da min service ikke er gratis for kunderne mere. Konceptet var for tungt og firmaer viger tilbage, når noget er gratis.

Håber at I er ligeså hjælpsomme derude, som I plejer!!!!

Michael Kousgaard

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Jeg er lidt forbløffet. Kun en enkelt leverandør har henvendt sig - er der ikke andre, som har lyst til at stå i en gratis database, som jeg kan trække på. Det er gratis både at stå i den samt få henvisninger, så hvad venter I på? Der er så mange dygtige folk herinde, som jeg gerne vil præsentere for mit netværk og kommende kunder.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej michael

jeg har måske en ide til dig. polar salmon i esbjerg er leverandør af røgede fisk, primært kvalitetslaks. Også som kundegaver. Jeg har arbejdet dernede i tidernes morgen og kan huske produktionsleder jan dahl, fra min tid der. han er stadig produktionsleder dernede ved jeg. men du kan da tage kontakt til jan dahl, og sige at tippet kommer fra en tidligere medarbejder.Smile men ring mig op hvis jeg skal uddybe info.

mvh flemming

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

 

Hvad område / branche har du kunder til ?

 

Mvh

Ravn

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du må meget gerne tilføje www.sliknet.dk ( nyt design er ved at blive lagt på her i weekenden)

Leverer slik og chokolade samt energibarer til virksomheder, sportsklubber, svømmehaller, golfklubber, biografer eller hvad du måtte have. Pris aftales individuelt efter mængde.

Mvh

Jesper

 

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvorfor svare du os ikke ?

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tak for reminderen. Har fået en del henvendelser udenom tråden, så derfor....

Jeg er blot ved at indsamle god info når jeg i starten af året begynder at ringe ud til virksomheder for at gøre opmærksom på mig selv. Jo større netværk  og leverandørviden desto kortere tid til at løse opgaverne hvilket igen giver lavere fakturaer til kunderne (som igen giver glade kunder, der vender tilbage)

Hvad har du lyst til at bidrage med?

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Tak for beskeden. Det er noteret.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg har dig faktisk med fra inden jeg skiftede navnet fra Indkøbsafdelingen til Fokus Leverandørservice. Men tak for din fortsatte interesse.

Hej Peter

Du er selvfølgelig noteret.

Michael

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)