Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd om markedsføring

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er igang med at lancere et tøjmærke og kunne godt tænke mig at hører hvilken form for markedsføring, der ville være god. 

jeg tænker selv på at sprede en masse flyers ud på Gymnasier og universiteter og hænge plakater op rundt omkring reklamere lidt over facebook 

har i andre ideer til hvordan jeg kan gøre 

Hilsen Name Co. 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 00:19

Lav en konkurrence en fredag eftermiddag på rådhuspladsen i din by.

Reglerne er simple: Den person som dukker op med MINDST tøj, vinder et sæt tøj af dit tøj.
Betingelserne for at modtage præmien, er så at han skal stille sig op på en lille scene og vise det her sæt tøj til alle tilskuere. 

Om det vil ende med at du får 100 nøgne mennesker rundt om dig, ved jeg ikke Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:10

fasahati:

Hej aminoer

Jeg er igang med at lancere et tøjmærke og kunne godt tænke mig at hører hvilken form for markedsføring, der ville være god. 

jeg tænker selv på at sprede en masse flyers ud på Gymnasier og universiteter og hænge plakater op rundt omkring reklamere lidt over facebook 

har i andre ideer til hvordan jeg kan gøre 

Hilsen Name Co. 

Skal du sælge til private via en webshop eller skal du sælge til fysiske tøjbutikker?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 01:35

Reklamepladzer.dk er dit svar

Jeg har lige oprettet dette firma til hjælp for gamle og ny startet virksomheder. Vi lever af at få budskabet frem på alle former og måder

Du er velkommen til at kontakte os på:

Reklamepladzer.dk

Tlf: 27 51 25 41

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:50

Reklamepladzer.dk:

Jeg har lige oprettet dette firma til hjælp for gamle og ny startet virksomheder. Vi lever af at få budskabet frem på alle former og måder

Reklamepladzer.dk

Prøv lige at læse teksterne igennem på din hjemmeside igen. Eller bedre endnu, få en anden til det, da man ofte selv stirrer sig blind. Der er et par svipsere hist og pist Smile

Held og lykke med projektet!

/Nicolaj

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 01:53

Reklamepladzer.dk:

Reklamepladzer.dk

Jeg vil på det stærkeste anbefale dig, at revurdere din hjemmeside. Teksten på den er skrevet i et uprofessionelt sprog, hvor du/i endda skriver; Citat: Som en klog mand engang sagde til mig. ->"Jo mere du reklamer jo hurtige vil dit firma vokse, og så er det næsten lige meget, hvad du sælger" Citat slut:

Du bruger ordet "jeg" til dette - som bære det endnu mere hen af et uprofessionelt firma. Ydermere er der mange stavefejl på siden, som giver et dårligt indtryk, f.eks. i topmenuen hvor der står "Bliv mellem" og ikke "bliv medlem"...

Jeg håber du vil tage mit svar op til revision, da du ellers vil skræmme en masse kunder væk, som kigger på hjemmeside - og ville måske også overveje et andet firmanavn / domain reklamepladzer - med Z. Det er ikke teenage sms sprog du skal skrive, men du leder efter kunder som vil betale penge for en ydelse/produkt i sælger.

Knu med Z!

Rasmus

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:30

Skal du brande et tøjmærke eller sælge det via en webshop/butik?

Hvis du skal brande det, så vil en super god og nem måde være, at få nogle kendte/offentlige personer til at gå i det. Det kan være alt lige fra Tv værter, over sangere til sportsfolk. Det vigtigste er dog, at vedkommende ses i pressen, og især i den kurlørte presse, således at billederne af dem iført dit tøj kan vises mange gange!

Desuden kan du købe dig fattig i reklamer hos diverse margasiner, som rammer din målgruppe...

Slutteligt så kan du arbejde med brandingen via de butikker, hvor dit tøjmærke sælges. Det kan være i form af plads i vinduerne, events, rabatter, sammensætning af fede sæt så det giver et godt indtryk osv...

Når du har penge nok, så kan du begynde at sponsorere diverse ting og sager, som du mener sender et godt budskab. Men det er ik her du skal starte overhovedet...

<>

Skal du gøre en webshop kendt, så er det bare at smørge ærmerne op, og begynde at brede budskabet. Du skal finde ud af, hvor dine kunder er online, og hvordan du rammer dem bedst muligt...

Dertil kan lægges adwords + reklamebanners på meget relevante sites med en større trafik...

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:36

Ja lige præcis og er det en webshop, så er det ikke flyers der er vejen frem, men derimod online annoncering. Medmindre du er så stor og har så mange penge at du samtidig skal brande din shop og dit mærke.

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:57

Vi har ikke haft tiden tid at gøre så meget ved hjemmesiden endnu, men ville bare ha den op at køre indtil vi får nogen til at lave den for os. Den kretik i har givet mig vil jeg da tage til mig, og se om jeg kan bruge det til at gøre mit firma endnu bedre, så tak for disse ord og tid i har brugt. Jeg har forsøgt at skabe et firma der mest skal handle med reklamepladser (altså som en vare). Vi har allerede nogen rettigheder over nogen pakeringspladser, samabejde med nogen om pizzabakker og så har vi masser af private mennekser der er blevet mellem til at køre med streamer for virksomheder.

Jeg håber da at nogen af jer for brug for denne service i fremtiden

Hilsen Reklamepladzer.dk

Fra KBH
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:57

I starten vil jeg gerne sælge lidt over webshoppen 

men har planer om også at sælge det fysisk til andre tøjkæder 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)