Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal man gøre ud af hjemmesiden?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke noget at skulle have sagt, jeg har blot respekt for at du selv har lavet den...... men vi er begge klar over at vi ønsker den bedste løsning til det budget vi lagt, indtil vi bliver overbevidst om noget andet. Her mener jeg bare at ens krav og behov til hjemmesiden stiger hele tiden, derfor er det måske en god ide at gøre det perfekt fra start, men man vil jo også gerne selv, hvis man kan ;o)

jeg har lavet min hjemmeside med det program der er lagt ind i one.com webhotel pakken. dvs den koster mig 11,25 per måned + det årlige gebyr fra hostmaster på hvad 49,- ?

Der er en antal skabeloner, hvor jeg har valgt en og byttet billeder ud og skiftet farve på det hele. Jeg har selv leget med en gratis FLASH udbyder (bjælken i toppen) blot som eksperiment, (koster under 50 kr. hvis du vil have den uden deres logo ellers er den gratis og hjemmelavet)

Nå, held og lykke med hjemmesiden.

Mvh

Allan

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:18

Jeg synes siden ser fin ud, og selvom den er meget basal, har den det meste af det, den skal have - så kan du jo altid få den til at vokse efterhånden og købe elementer til siden, eller selv lave det. Fint at der er en gæstebog. Et sted hvor du kunne gøre noget, er søgeoptimeringen - du kunne godt give siden nogle bedre titler, som er mere søgbare og få sat metatekster på som også er søgbare.

Mvh.

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:36

Hej Caroline.

Din side bærer desværre for meget præg af at det er den billige (gratis) løsning. Det skræmmer oftere kunderne væk, fremfor at lokke dem til, da det jo er dit visitkort og det er her kunderne beslutter sig til enten at kontakte dig, eller at finde en anden.

Info sider er mit speciale, så hvis du vil have et godt tilbud, er du velkommen til at sende mig en PB, mail eller ringe.

Mvh. Jesper Jakobsen

www.systemax.dk / jesper@systemax.dk / 22 30 90 95

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)