Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreditansøgnign! hjælp.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  alle Aminoer!

Jeg sider og skal til at skirve en kassekredit ansøgning. Men jeg er helt blank på området, jeg skal låne 300.000, jeg har lavet en forretningplan, samt alle budgetter. og nu skal der skrives en ansøgning. 

Pengene skal bruges til en cykelbutik på vesterbro. 

Det jeg umidelbart tænker er at det vil værre dumt at gentage det man har skrevet i sin forretningsplan på ansøgningen. 

Nogle gode ideer ??

Med venlig hilsen 

Jakub

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 01:09

Hej.

Jeg formoder at det er banken som du vil pengene hos?

Aftal et møde med banken, og fremlæg din sag. Det er langt bedre end at skrive en lang roman.

Hvis det ikke er banken, så glem kreditten hvis du ikke kan stille sikkerhed for mindst samme beløb som du vil låne.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 14:35

Det er altid en god ide at lave et mindre referat på forsiden der hurtigt orienterer læseren om indholdet. Jeg ville blot ringe og aftale et møde hvor du viser hvem du er, fortæller om dig selv og din ide. Husk og tænk på at banken skal satse sine penge på dig, så sørg for at de er trygge, og demonstrer at du har minimeret risikoen så meget som muligt igennem din businessplan.

Held og lykke!

Vil du gerne have mere relevant trafik? Så læs min blog om content marketing.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 21:48

Takker!!

Problemet er bare at Danske Bank har noget der heder erhverv 24/7 som man skal ringe til, og man kan ikke direkte aftale et møde med dem. da det kun sker per telefon eller email. Derfor er jeg helt blank, da jeg meget heller vil tage ned til dem og vise mig og tage et møde, end al det der telefon snak

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:51

Det er da også pænt fladt at det skal ordnes over telefonen Tongue Tied

Det er ligesom sidste dag da jeg skulle ringe til DSB for at høre prisen på et 10 turskort mens jeg var på arbejde og ikke havde en computer i nærheden. Her skulle jeg snakke i telefon med en robot, hvor det overhovedet ikke er muligt at spørge om noget som helst. Så er servicen godt nok ved at være langt ude...

Nå, back 2 topic..

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 21:57

HAHA!

Ja den robot kan drive folk til vanvid :D

i sær når der er teknisk fejl inde hos Dsb

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 23:17

Thebikemanis:
Problemet er bare at Danske Bank har noget der heder erhverv 24/7 som man skal ringe til, og man kan ikke direkte aftale et møde med dem. da det kun sker per telefon eller email

Så er det da vist på tide at fidne en anden bank, hvis de kun gider arbejde på den måde.

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)