Er ny her på Amino, men ikke ny vedr. iværksætter drømme.
Jeg ligger inden med hvad jeg syntes er et super koncept, noget jeg mener kan være det nye mediecenter, eller dennes "død", hvis den ikke allerede er dette. En lille boks, med store muligheder...
MEN jeg skal have udviklet software, produceret hardware, indgå samarbejde vedr content(har allerede en masse vigtige og gode kontakter) og ikke mindst fundet investorer.
Men som alle dem der mener de har en god ide, vil jeg forhindre at dem jeg kontakter vedr. samarbejde, bare snupper den, hvad gør jeg? Mener at man kan lave et juridisk dokument der sikre hemmeligholdelse samt at at underskriver ikke selv må gå videre med produktet, eller tager jeg fejl? Skal jeg være oprettet som virksomhed inden jeg kan lave et sådan dokument eller en anden safeguard?
Ser frem til at høre fra jer. |
Frenne:Er ny her på Amino, men ikke ny vedr. iværksætter drømme.
Jeg ligger inden med hvad jeg syntes er et super koncept, noget jeg mener kan være det nye mediecenter, eller dennes "død", hvis den ikke allerede er dette. En lille boks, med store muligheder...
MEN jeg skal have udviklet software, produceret hardware, indgå samarbejde vedr content(har allerede en masse vigtige og gode kontakter) og ikke mindst fundet investorer.
Men som alle dem der mener de har en god ide, vil jeg forhindre at dem jeg kontakter vedr. samarbejde, bare snupper den, hvad gør jeg? Mener at man kan lave et juridisk dokument der sikre hemmeligholdelse samt at at underskriver ikke selv må gå videre med produktet, eller tager jeg fejl?
Skal jeg være oprettet som virksomhed inden jeg kan lave et sådan dokument eller en anden safeguard?
Ser frem til at høre fra jer.
Hej ,
alle der har en ide kan lave en NDA, non disclosure agreement, som vedkommende du fortæller det til skriver under på.
bagefter kan du gå rettens vej hvis der bliver problemer, da du har det sort på hvidt, der må findes en dansk skabelon version man kan downloade.