Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart beholde skrifttypen, da den passer godt til det stilrene layout og dit erhverv. Synes heller ikke menuerne skal centreres. Men jeg ville til gengæld også have et telefon-nr. på forsiden lige under teksten.

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:55

Hej Laila.

Først lidt af det positive: Okay tænkt med menuerne. Desuden kan jeg se at du er til det enkle design - også godt. Oplysningsmæssigt er der næsten også det der skal være.

MEN.. som webdesigner må jeg desværre sige at det ser for "hjemmelavet" ud. Det ser desværre for utroværdigt ud. Jeg er ikke i tvivl om at du er god til dit arbejde, men hvis du vil have kunder i forretningen må du have en mere præsentabel hjemmeside. Den er jo trods alt dit "visitkort" !

Jeg vil meget gerne give dig en god pris for en "professionel" side så dit firma tager sig 100% ud for dine kunder.

Du er velkommen til at sende en privat besked, mail eller ringe.

Mvh. Jesper Jakobsen

www.systemax.dk

jesper@systemax.dk

p.s. håber ikke kritikken var for hård.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13

Tusind tak for al den feedback.

Det er jo med flossede nerver man læser det. Men jeg kan jo konstatere at min hjemmeside deler vandene....

Jeg vil gerne lige forklare (forsvare) nogle af de valg der er på hjemmesiden.

Den blå farve samt udformningen af "knapperne" er valgt ud fra mine visitkort, som er den blå farve på den ene side og hvide på den anden side. De har så et plus i toppen og et lighedstegn for neden. Skrifttypen er ligeledes valgt, så den matcher visitkort og brevpapir.

At der er flere der har problemer med at finde "knapperne" bekymre mig lidt, så skal måske lige i tænkeboks....

Jeg skal helt klart lige have langt nogle overskrifter ind, for det kan jeg da god se at det mangler.

Til alle de andre besvarelser vil jeg sige, at det har givet noget at tænke over og at det da lige skal vendes med vedkommende der har lavet hjemmesiden.

Så tusind tak skal i have og yderligere kritik, positiv som negativ er meget velkommen.

Mvh. Laila

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)