Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået lavet en lille hjemmeside til mit firma.

www.kaltoftsbogholderi.dk

Hvis der er nogen der har lyst til at give lidt feedback, så jeg kan se om der er det på siden man vil forvente at finde hvis man skal ud og finde en ny bogholder.

Mvh.

Laila Kaltoft

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:51

Kom ind på forside kunne ikke se hvor jeg skulle klikke hen .

lave nogle menuer med tekst øverste oppe , jeg kunne i hvert fald i ikke finde rundt i første omgang .

Lave noget tekst på forsiden , gerne om virksomheden

Titlen længere 65 tegn den der findes på google

Kontaktside med kontaktformular og CVR nummer

Evt. et helt nyt design der findes masser af gode designer herinde på amino.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 20:57

Hej Laila

Tillykke med din side. 

Den er meget enkelt må man sige!!! Der står de ting man skal vide og det er det. Kan rigtig godt lide at + - x = i toppen, super! Men jeg savner lidt mere på siden, noget der giver lidt fylde. Ikke fordi du skal putte noget ligegyldig ind, men den er lidt for bar efter min smag. Kan godt lide "skrivemaskine" looket, men hvis det var mig ville jeg nok fører den lidt videre og udnytte looket med noget papir, regnestykker som vandmærke eller et eller andet, som kunne "fylde lidt". Men jeg har ikke behov for at få mere at vide omkring dig og din kunnen, det har du klaret fint!

Håber du kan bruge mit svar til noget.

:-) Dorthe

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 21:02

Synes der mangler en hel del tekster og billeder på siden. den virker meget tom.

Kan godt følge ideén med menuen, men da der ikke er noget tekst for hvert menupunkt, så er det svært finde ud af hvor man skal trykke henne til at starte med.

Derudover bærer siden præg af manglende design, prøv som mikael skriver at tage fat på en designer herinde på amino eventuelt..

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:02

Tror Mikael har misforstået hele idéen med sitet - nemlig at det skal være super enkelt og elegant. Hvis man bevæger sig henover de matematiske tegn foroven, kommer der en tekst frem, der fortæller hvilke menuer, der er tale om.

Jeg synes egentlig, at sitet er ret cool, men...det er naturligvis ikke et særlig varmt layout. Men nok heller ikke lige det, der forbindes med bogholderi :-).

Thomas Thomsen, Tekst / Concept       www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:08

Jeg har ikke personligt nogen problemer med det "manglende design", da jeg synes, at det får din side til at stå lidt ud i mængden. Alt for mange hjemmesider minder alt for meget om hinanden i opsætning, m.m.

Jeg kan godt lide, at der er "tænkt uden for boksen"...

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 21:15

Synes godt du kan køre videre på det enkle og tegnene i toppen. Problemet er bare, at man ikke ser det som en menu, så man ved ikke man skal holde musen over.

Hvis jeg var dig ville jeg arbejde lidt med farverne og opsætningen af det hele. Lige nu ligner det mest noget der har taget 5 min at lave i frontpage.

Håber du kan bruge kritikken.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

Hvis jeg nu fik til opgave, lige at give den det sidste, ville jeg sørge for flg:

- En HELT anden skrifttype

- Centrere menuen

- Lave 'mouseover' effekt på billederne, så menufunktionen bliver mere markant.

- Simon

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 21:24

Super god ide med menuer i toppen. Men der mangler helt klart en intro tekst på forsiden. at du har sat i billed ind på siden af dig selv virker meget troværdig.

Måske old school men sådan synes jeg det skal væreWink

Held og lykke med dit nye projektYes

Kenn

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:28

Lidt mere tekst på forsiden, så den ikke virker så tom, ellers syntes jeg faktisk om ideen, og kan godt lide det "unikke" design.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)