Komplet webshop til salg af dæk
Tilmeldt 20. Aug 09
Fra Galten
Tilmeldt 10. Jun 08
Niels Borring
Skrevet
14-12-2009 kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Det er desværre ikke en mulighed at jeg selv ligger varer ind i systemet, der er over 5000 varer som varierer fra dag til dag, så den skal snakke sammen med leverandørenes lagerlister.
Ellers tak ;)
Svar
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Hejsa.
Kan du hjælpe mig med en komplet køreklar webshop til salg af dæk, med hvad dertil hører.
i stil med billigalu el daekonline, men altså kun med dæksalg.
Lagerlister fra leverandører skal kunne opdateres dagligt.
Send mig en mail el. pb. hvis det kunne være noget for dig, så tager vi den derfra.
tak!
OBS. Den skal være i luften indenfor den nærmeste fremtid.
nb(a)tnconsult.dk
Hej Niels,
Vi har tidligere været inde over både www.billigedaek.dk - så vi kender lidt til branchen.
Af erfaring med direkte opkobling har vi lavet www.e-vaerktoej.dk som direkte står og trækker priser, billeder og beskrivelser på 13.000 produkter.
Men jeg har smidt dig en kort e-mail med lidt flere oplysninger, ellers er du velkommen til at fange mig på 6130 7560
Svar
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Kan varmt anbefale Aplosweb.
Fik min webshop skræddersyet efter behov og eget design til en overkommelig pris ;)
Svar
Fra Galten
Tilmeldt 10. Jun 08
Niels Borring
Skrevet
16-12-2009 kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Tak til alle jer der har vist interesse for at "hjælpe" mig med en færdig webshop.
I skulle alle have fået svar, på den ene eller anden måe,og jeg ser frem til at føre en videre dialog med hvad i måtte have at byde ind med.
Andre med interesse for at byde ind, er velkomne til at skrive til mig.
mvh
Niels Borring
Svar