Jo for fanden.. Men det lønner sig. Lige pt. er jeg igang Med MobilGeek.dk, som bliver en mere seriøs Mobil side med fokus på prissammenligninger og Abonnement sammenligninger.
Men vi må se.. jeg røg hurtigt frem på en del søgeord med Mobiltelefonpriser samt indeksering inden for 1 uge, så det var en god start, nu fik jeg Mobilgeek indekseret inden for en uge igen og nu skal jeg bare have Alle de nye undersider med samt det interne linkbuilding også kommer alt ekstern linkbuilding som kommer til at tage sin tid:)
Syntes det er spændende at lave en ny side og kæmpe med at få den indekseret og lavet noget godt linkbuilding:)
Ja det sjoveste er at starte noget nyt op. Jeg vil til at starte med et nyt land og har hørt fra gode kilder at der var "plads" til en mobilside mere i Sverige. Men jeg ved ikke helt om det er det rigtige land, da deres bindingsperiode på mobil abonnementer er 24 måneder, så min hovedregning siger mig at der må blive solgt færre nye mobiler i Sverige end i Danmark.
Ja det kunne jeg også godt forstille mig, men der må være lidt at hente, Især hvis man ikke har 1000 sider at holde styr på og skal opdatere:P
Ja, det bliver også kun enkle sider med trafik via Adwords...Det kræver nok en del ekstra arbejde at søgemaskineoptimere i Sverige, når man sidder i Danmark.
Iøvrigt, damn hvor er der mange som sælger mobiltlf og abonnementer herinde...
Jeg ved ikke om nattearbejdet betaler sig, for det har indtil videre givet 0 (nul) salg at være nummer 1
Og ja, jeg synes også at der kommer flere og flere mobilsider
Man skal nyde sejren ;D Så kommer salget nok senere... Mon ik?
Jo mon ikke det giver et par salg inden jeg bliver væltet af pinden igen. Jeg kunne se at jeg var blevet fundet på en eller anden AOL søgning hvor ordet Telmore indgik, der var jeg faktisk placeret lige over Telmore